Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Δ. ΟΡΓ. Β 1052795 ΕΞ 2016 Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Επιτροπής συντήρησης, επισκευών και δαπανών των πάσης φύσεως κρατικών οχημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας και των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών, που εδρεύουν στον νομό Αττικής (εκτός από τις Ειδικές Αποκεντρωμένες Τελωνειακές Υπηρεσίες), καθώς και της Υπηρεσίας Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων Αττικής (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. Αττικής)»

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ 
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ 
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 
ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ 
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 
ΤΜΗΜΑ Β- 
ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 
Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2 
Ταχ. Κωδ. : 101 84 ΑΘΗΝΑ 
Πληροφορίες : Ν. Παπαδόπουλος 
Τηλέφωνο : 210 - 33.11.291 
FAX : 210 - 32.30.829

ΑΔΑ: Ω3Ω0Η-ΠΡΡ

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ 

ΑΔΑ:

Αθήνα, 1 Απριλίου 2016

Αριθ. Πρωτ.: Δ. ΟΡΓ. Β 1052795 ΕΞ 2016   

ΘΕΜΑ: «Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Επιτροπής συντήρησης, επισκευών και δαπανών των πάσης φύσεως κρατικών οχημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας και των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών, που εδρεύουν στον νομό Αττικής (εκτός από τις Ειδικές Αποκεντρωμένες Τελωνειακές Υπηρεσίες), καθώς και της Υπηρεσίας Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων Αττικής (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. Αττικής)». 

ΑΠΟΦΑΣΗ 

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ 

Έχοντας υπόψη: 

Ι.Τις διατάξεις 

α) Του άρθρου 89 του π.δ. 284/1988 (Α’ 128) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», όπως ισχύει και του άρθρου 128 του π.δ. 111/2014

β) Της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α' 222) «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 - 2016 - Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 - 2016», όπως συμπληρώθηκε, τροποποιήθηκε και ισχύει. 

γ) Της αριθ. Δ6 Α 1058824 ΕΞ 2014/8-4-2014 (Β' 865, 1079 και 1846) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης και των αρμοδιοτήτων οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και μετονομασία ορισμένων από αυτές», όπως τροποποιήθηκαν, συμπληρώθηκαν και ισχύουν. 

δ) Του π.δ. 111/2014 (Α'178) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», όπως ισχύει. 

ε) Των άρθρων 13 έως 15 του ν. 2690/1999 (Α' 45 ) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» . 

στ) Του άρθρου 26 του ν. 4024/2011 (Α' 226) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο, εργασιακή εφεδρεία και άλλες διατάξεις εφαρμογής του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-2015», όπως αυτό καταργήθηκε με την παρ. 1Α της περ. 14 του άρθρου 199 του ν. 4281/2014 Α' 160) «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, οργανωτικά θέματα Υπουργείου Οικονομικών και άλλες διατάξεις» σε συνδυασμό με την παρ 1 του άρθρου 201 του αυτού νόμου, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 5 του ν. 4354/2015 (Α' 176) «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων» 

ζ) Του ν. 4270/2014 (Α'143) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας - δημόσιο Λογιστικό και άλλες διατάξεις». 

η) Του ν. 2286/1995 ((Α' 19) «Προμήθειες του δημοσίου τομέα και ρυθμίσεις συναφών θεμάτων», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. 

θ) Της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ «Περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. 

ι) Του π.δ.60/2007 (Α'64) «Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ «περί συντονισμού των διαδικασιών σύναψης δημοσίων συμβάσεων έργων, προμηθειών και υπηρεσιών», όπως τροποποιήθηκε με την Οδηγία 2005/51/ΕΚ της Επιτροπής και την Οδηγία 2005/75/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16/11/2005». 

ια) Του π.δ. 118/2007 (Α'150) «Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου», κατά το μέρος που οι διατάξεις του δεν αντίκεινται στις διατάξεις της Οδηγίας 2004/18/ΕΚ. 

ιβ) Του ν. 4013/2011 (Α' 204) Σύσταση Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων και Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων», ειδικά του άρθρου 11 «Σύσταση Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων συμβάσεων», όπως τροποποιήθηκε με το ν. 4038/2012 Α'14), άρθρο 10 του ν. 4072/2012 (Α'86), άρθρο 238 παρ. 2β και ισχύει. 

ιγ) Του άρθρου 17 του ν. 3205/2003 (Α' 297) «Μισθολογικές ρυθμίσεις λειτουργών και υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., μονίμων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και αντιστοίχων της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος και άλλες συναφείς διατάξεις» και του άρθρου 21 του ν. 4354/2015 (Α' 176) «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων». 

2. Την αριθμ. Π 3373/390/20.3.1975 (Β’ 349) απόφαση του Υπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης, περί «καθορισμού διαδικασίας επισκευής συντήρησης, αγοράς ανταλλακτικών και προμήθειας καυσίμων, λιπαντικών κ.λ.π., των αυτοκινήτων του Δημοσίου, των Ο.Τ.Α και των εν γένει Ν.Π.Δ.Δ., περί ων το άρθρο 1 του ν.δ. 2396/1953 (Β' 489)», όπως αυτή τροποποιήθηκε με την αριθμ.4993/745/24.4.1975 όμοια. 

3. Την αριθ.ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21508/4-11-2011 (ΑΔΑ:4577Χ-ΠΧΧ) απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων». 

4. Τις διευκρινιστικές εγκυκλίους του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης α) αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4-11-2011 (ΑΔΑ:45ΒΜΧ-Ω1Β) «Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της διοίκησης και ορισμός των μελών τους με κλήρωση» (άρθρο 26 του ν. 4024/2011), β) αριθ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οι.23243/23-11-2011 (ΑΔΑ: 457ΚΧ-ΤΧΩ) «Διενέργεια της διαδικασίας κληρώσεως για τον ορισμό μελών των συλλογικών οργάνων της διοίκησης για τη διεξαγωγή δημόσιων διαγωνισμών ή την ανάθεση ή την αξιολόγηση, παρακολούθηση, παραλαβή προμηθειών, υπηρεσιών ή έργων» και γ) αριθ. ΔΙΣΚΠΌ/Φ.18/οικ.21700/19-9-2012 (ΑΔΑ:Β4Θ0Χ-ΖΕ2) «Εφαρμογή του άρθρου 26 του ν. 4024/2011 “Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της διοίκησης και ορισμός μελών με κλήρωση”». 

5. Το αριθ. Δ. ΟΡΓ. Β 1038359 ΕΞ 2016/9-3-2016 έγγραφο της Διεύθυνσης Οργάνωσης προς την Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, για την αποστολή κατάστασης υπαλλήλων που έχουν τις προϋποθέσεις να συμμετέχουν ως μέλη στην εν θέματι Επιτροπή. 

6. Τα αριθ. ΔΔΑΔ Α1039467ΕΞ2016/10-3-2016 και ΥΕΔΔΕ ΑΤΤ.1039103ΕΞ2016/10-3-2016 απαντητικά έγγραφα της Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού και της Υπηρεσίας Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων Αττικής (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. Αττικής), αντίστοιχα, προς την Διεύθυνση Οργάνωσης. 

7. Το από 15/3/2016 πρακτικό της διαδικασίας κλήρωσης του άρθρου 26 του ν. 4024/2011, όπως ισχύει. 

8. Την αριθ. 1 της 20-1-2016 (ΥΟΔΔ 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών ». 

9. Την αριθ. Δ6 Α 1015213 ΕΞ 2013/28-1-2013 (Β' 130 και 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει. 

10. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού. 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ 

Α. Συνιστούμε στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, Επιτροπή για την συντήρηση, την επισκευή και τις δαπάνες των πάσης φύσεως κρατικών οχημάτων της Κεντρικής Υπηρεσίας και των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών, που εδρεύουν στον νομό Αττικής (εκτός των Ειδικών Αποκεντρωμένων Τελωνειακών Υπηρεσιών), καθώς και της Υπηρεσίας Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων Αττικής (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. Αττικής). 

Β. Συγκροτούμε την ανωτέρω Επιτροπή και ορίζουμε ως μέλη αυτής τους κατωτέρω υπαλλήλους: 

Τακτικά Μέλη 

1. Παναγιώτη Παναγιωτακόπουλο, υπάλληλο με βαθμό Β', του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, που υπηρετεί στην Υπηρεσία Ερευνών και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων Αττικής (Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. Αττικής), ως Πρόεδρο. 

2. Πέτρο Μπούτσικα, υπάλληλο με βαθμό Β', του κλάδου ΤΕ Μηχανικών, που υπηρετεί στο Αυτοτελές Τμήμα Διοίκησης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού. 

3. Δημήτριο Δαραβέλα, υπάλληλο με βαθμό Γ', του κλάδου ΔΕ Οδηγών, που υπηρετεί στο Αυτοτελές Τμήμα Διοίκησης. 

Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται κάποιος από τα παραπάνω μέλη, ορίζουμε ως αναπληρωτές αυτών τους παρακάτω: 

Αναπληρωματικά Μέλη: 

1. Βάϊο Ζαμζάρα, υπάλληλο με βαθμό Β', του κλάδου ΔΕ Οδηγών, που υπηρετεί στο Αυτοτελές Τμήμα Διοίκησης, ως αναπληρωτή του Προέδρου. 

2. Σπυρίδωνα Μπενέκο, υπάλληλο με βαθμό Γ', του κλάδου ΔΕ Οδηγών, που υπηρετεί στο Αυτοτελές Τμήμα Διοίκησης. 

3. Γεώργιο Σταθούλια, υπάλληλο με βαθμό Ε', του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, που υπηρετεί στην Υ.Ε.Δ.Δ.Ε. Αττικής. 

Γ. Χρέη Γραμματέα της Επιτροπής θα εκτελεί το μέλος, που θα ορίσει ο Πρόεδρος αυτής. 

Δ. Έργο της ανωτέρω Επιτροπής είναι : 

α) Ο έλεγχος - επιθεώρηση των πάσης φύσεως κρατικών οχημάτων της αρμοδιότητάς της, για την διαπίστωση των υφιστάμενων βλαβών, των απαιτούμενων επισκευαστικών εργασιών ή την προμήθεια ανταλλακτικών εξαρτημάτων, καυσίμων, ελαιολιπαντικών, αναλώσιμων υλικών και λοιπών ειδών, που είναι αναγκαία για την επισκευή, συντήρηση και αξιοποίηση, γενικά, των αυτοκινήτων αυτών, καθώς και η σύνταξη σχετικής έκθεσης, ανεξαρτήτως του ύψους της απαιτούμενης δαπάνης επισκευής, συντήρησης ή προμήθειας, κατά περίπτωση. 

β) Ο έλεγχος των παραπάνω οχημάτων, για την διαπίστωση της καλής εκτέλεσης των γενόμενων εργασιών επισκευής και συντήρησης και την τοποθέτηση των αγορασθέντων για τον σκοπό αυτό ή εκ των τυχόν αποθεμάτων της Υπηρεσίας χρησιμοποιηθέντων ανταλλακτικών, εξαρτημάτων-καυσίμων ελαιολιπαντικών, αναλώσιμων υλικών και λοιπών ειδών αυτοκινήτων και η σύνταξη σχετικής βεβαίωσης. 

Ε. Ο Πρόεδρος και τα μέλη της Επιτροπής, σε περίπτωση που το έργο αυτής υποκρύπτει έργο που υπόκειται στις διατάξεις του άρθρου 3 του ν. 3213/2003 (Α' 309), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 222 του ν. 4281/2014 (Α' 160), για υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης, υποχρεούνται, να ενημερώσουν το Τμήμα Α' - Μητρώου Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γ.Γ.Δ.Ε., για την υποχρέωσή τους για υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης, λόγω της συμμετοχής τους στην Επιτροπή, ώστε να τους συμπεριλάβει στην κατάσταση υποχρέων σε δήλωση. 

ΣΤ. Η διάρκεια λειτουργίας της Επιτροπής είναι διετής και αρχίζει από την 1-1-2016. 

 
Ακριβές αντίγραφο
Η Προϊσταμένη του 
Αυτοτελούς Τμήματος Διοίκησης
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΗΣ 
ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ 
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ 
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!