Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Δ. ΟΡΓ. Α 1110621 ΕΞ 26-8-2015 Τροποποίηση των υπ’ αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/ 08−04−2014 (Β΄ 865, 1079 και 1846) και Δ.ΟΡΓ. Α 1147691 ΕΞ 2014/6−11−2014 (Β΄ 3017) αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, ως προς τον ανακαθορισμό των αρμοδιοτήτων, της εσωτερικής διάρθρωσης και των οργανικών θέσεων των Διευθύνσεων Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών και Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

Δ. ΟΡΓ. Α 1110621 ΕΞ 2015

ΦΕΚ B 1915 - 08.09.2015

Τροποποίηση των υπ’ αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/ 08−04−2014 (Β΄ 865, 1079 και 1846) και Δ.ΟΡΓ. Α 1147691 ΕΞ 2014/6−11−2014 (Β΄ 3017) αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, ως προς τον ανακαθορισμό των αρμοδιοτήτων, της εσωτερικής διάρθρωσης και των οργανικών θέσεων των Διευθύνσεων Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών και Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων. 

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ 

ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ 

Έχοντας υπόψη: 

1. Τις διατάξεις: 

α) Της υποπαραγράφου γ΄ της παρ. 5 του άρθρου 55 του Ν. 4002/2011 (Α΄ 180) «Τροποποίηση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου – Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη και τη δημοσιονομική εξυγίανση – Θέματα αρμοδιότητας Υπουργείων Οικονομικών, Πολιτισμού και Τουρισμού και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης», όπως προστέθηκε με την παρ. 9 του άρθρου 4 του Ν. 4038/2012 (Α΄ 14) «Επείγουσες ρυθμίσεις που αφορούν την εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012−2015», συμπληρώθηκε με δεύτερο εδάφιο, με την παρ. 2 του άρθρου 35 του Ν. 4141/2013 (Α΄ 81) «Επενδυτικά εργαλεία ανάπτυξης, παροχή πιστώσεων και άλλες διατάξεις», το οποίο αντικαταστάθηκε με την περ. 4 της υποπαραγράφου Β1 της παραγράφου Β του άρθρου πρώτου του Ν. 4152/2013 (Α΄ 107) «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής των νόμων 4046/2012,4093/2012 και 4127/2013» και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 178 του Ν. 4261/2014 (Α΄ 107), σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου δ΄ της παρ. 6 του άρθρου 54 του Ν. 4178/2013 (Α΄ 174), όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 27 του Ν. 4210/2013 (Α΄ 254) και ισχύει. 

β) Των υποπαραγράφων δ΄ και ε΄ της παρ. 7 του άρθρου 34 του Ν. 4141/2013 (Α΄ 81), όπως προστέθηκαν με τις διατάξεις της περ. 7 της υποπαραγράφου Δ1 της παραγράφου Δ΄ του άρθρου πρώτου του Ν. 4152/2013 (Α΄ 107) και της υποπαραγράφου γ΄ της παρ. 8 του ίδιου άρθρου. 

γ) Της υποπαραγράφου Ε.2 της παραγράφου Ε΄ του άρθρου πρώτου του Ν. 4093/2012 (Α΄222) «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016−Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του Ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016», όπως ισχύει. 

δ) Των άρθρων 1, 17 και 19 της αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/08−04−2014 (Β΄ 865, 1079 και 1846) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης και των αρμοδιοτήτων οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και μετονομασία ορισμένων από αυτές», όπως συμπληρώθηκε, τροποποιήθηκε και ισχύει. 

ε) Του άρθρου 54 και ειδικότερα της παραγράφου 2 αυτού και των άρθρων 70 και 72 του Π.δ. 111/2014 (Α΄ 178/2014 και 25/2015) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. 

στ) Της υπ’ αριθμ. Δ.ΟΡΓ. Α 1147691 ΕΞ 2014/6−11−2014(Β΄ 3017) απόφασης της Γενικής Γραμματέως της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών «Κατανομή των οργανικών θέσεων προσωπικού, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, μεταξύ των Γενικών Διευθύνσεων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και των Υπηρεσιών που υπάγονται απευθείας στον Γενικό Γραμματέα αυτής, καθώς και μεταξύ των Υπηρεσιών που υπάγονται στις Γενικές Διευθύνσεις», όπως ισχύει. 

ζ) Του άρθρου 2 του Ν. 4256/2014 (Α΄ 92) «Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις». 

η) Του άρθρου 90 του κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.δ. 63/2005 (Α΄ 98)«Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα». 

2.α) Το υπ’ αριθ. ΔΠΦΥ ΣΤ 10408888 ΕΞ 2015/19−03−2015 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) 

β) Τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: αα) Το από 15/07/2015, της Διεύθυνσης Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε.. ββ) Το από 15/07/2015, της Διεύθυνσης Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης προς το Γραφείο της Γενικής Γραμματέως της Γ.Γ.Δ.Ε.. γγ) Τα από 20/07/2015 και 28/07/2015, του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης. 

3. Το υπ’ αριθ. ΔΟΑ/Φ.4.2/27380/25−8−2015 έγγραφο, με το οποίο εκφράζεται η γνώμη του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης. 

4. Τις αποφάσεις αριθμ.: 

α) Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/ 28−1−2013 (Β΄ 130 και Β΄ 372) του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει και 

β) Δ6Α 1143923 ΕΞ2014/27−10−2014 (Β΄ 2891) του Υπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιότητας στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών». 

5. Την ανάγκη ανακαθορισμού της καθ’ ύλην αρμοδιότητας των Διευθύνσεων Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών και Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε., ανασυγκρότησης της δομής αυτών και ανακαθορισμού των οργανικών θέσεων αυτών. 

6. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αντιθέτως επέρχεται μείωση μίας (1) οργανικής μονάδας, επιπέδου Υποδιεύθυνσης, αποφασίζουμε: 

Α. Μεταφέρουμε, από 01−10−2015, το «Αυτοτελές Τμήμα ΣΤ΄− Μητρώου και Εγγραφής Φορολογουμένων» της Διεύθυνσης Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών στην Διεύθυνση Ελέγχων της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης, στην οποία περιέρχονται και οι αρμοδιότητές του, οι οποίες ανακαθορίζονται και διευρύνονται, το μετονομάζουμε σε «Τμήμα Η΄− Μητρώου και Εγγραφής Φορολογουμένων», παύουμε την λειτουργία της «Υποδιεύθυνσης Εσωτερικής Υποστήριξης» της Διεύθυνσης Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών, μετονομάζουμε το «Αυτοτελές Τμήμα Ε΄−Παροχής Υπηρεσιών» αυτής σε «Τμήμα Ε΄−Παροχής Υπηρεσιών» και τροποποιούμε τις διατάξεις των άρθρων 17 «Διεύθυνση Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών» και 19 «Διεύθυνση Ελέγχων» της αριθμ. Δ6Α 1058824 ΕΞ 2014/08−04−2014 (Β΄865, 1079 και 1846) απόφασής μας «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης και των αρμοδιοτήτων οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και μετονομασία ορισμένων από αυτές», ως κάτωθι: 

1) Άρθρο 17: 

α) Διαγράφουμε την περίπτωση γ΄ της παραγράφου 2 αυτού, αναριθμούμε τις περιπτώσεις δ΄ έως στ΄ σε γ΄ έως ε΄ και διαμορφώνουμε την παράγραφο αυτή, ως εξής: 

«2.− Οι επιχειρησιακοί στόχοι της Διεύθυνσης Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών είναι οι ακόλουθοι: (α) Η συνεχής αναβάθμιση υπηρεσιών, εντύπων και ηλεκτρονικών φορμών, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.). (β) Η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, η βελτίωση της επικοινωνίας με τους φορολογουμένους και της εξυπηρέτησης αυτών σε φορολογικά θέματα. (γ) Η ιεράρχηση και η ομαδοποίηση των απαιτήσεων των Διευθύνσεων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης σε δεδομένα, με στόχο την ταχύτερη και πληρέστερη ικανοποίηση των αναγκών αυτών. (δ) Η ευθύνη για την παρακολούθηση των Περιφερειακών Υπηρεσιών, όσον αφορά στην έγκαιρη εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους, για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης. (ε) Οι προτάσεις προς το Γραφείο Υποστήριξης του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης, για τις εκπαιδευτικές ανάγκες των υπαλλήλων, σε θέματα αρμοδιότητας της Διεύθυνσης.» 

β) Αντικαθιστούμε την παράγραφο 3 αυτού, ως εξής: 

«3. Η Διεύθυνση Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών διαρθρώνεται σε πέντε (5) Τμήματα, ως κατωτέρω: 

α) Τμήμα Α΄ − Ηλεκτρονικής Δ.Ο.Υ. και Υποστήριξης των Δ.Ο.Υ. 
β) Τμήμα Β΄− Απαιτήσεων Επιχειρησιακών Χρηστών σε Θέματα Φορολογίας και Εισπράξεων 
γ) Τμήμα Γ΄− Απαιτήσεων Επιχειρησιακών Χρηστών σε 
Θέματα Συμμόρφωσης και Ελέγχου 
δ) Τμήμα Δ΄− Στατιστικής και Δεδομένων 
ε) Τμήμα Ε΄− Παροχής Υπηρεσιών Φορολογουμένων». 

γ) Αντικαθιστούμε το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 4 αυτού, διαγράφουμε τους τίτλους των υποπαραγράφων «Α. ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ» και «Β. ΤΜΗΜΑΤΑ, ΥΠΑΓΟΜΕΝΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ» και την περίπτωση ΙI της υποπαραγράφου Β΄, αντικαθιστούμε τον τίτλο της περίπτωσης Ι της ίδιας υποπαραγράφου σε «V. Τμήμα Ε΄− Παροχής Υπηρεσιών Φορολογουμένων» και διαμορφώνουμε την παράγραφο 4, ως εξής: 

«4.− Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της, ως ακολούθως: 

Ι. Τμήμα Α΄− Ηλεκτρονικής Δ.Ο.Υ. και Υποστήριξης των Δ.Ο.Υ. 

(α) Η μελέτη και η ανάλυση των επιχειρησιακών απαιτήσεων των εφαρμογών των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, που αφορούν στις Δ.Ο.Υ. και η εισήγηση για την ανάπτυξη νέων, την βελτίωση των υφιστάμενων, καθώς και την υποστήριξη αυτών, αντίστοιχα. 

(β) Η λειτουργία Ηλεκτρονικής Δ.Ο.Υ., μέσω της οποίας ο φορολογούμενος θα προβαίνει σε συναλλαγές με την Γ.Γ.Δ.Ε.. 

(γ) Ο καθορισμός και η έγκριση του περιεχομένου του θεματικού δικτυακού τόπου (ιστότοπου) των φορολογικών θεμάτων. 

(δ) Η παρακολούθηση, η επανεξέταση και η βελτίωση των διαδικασιών των Δ.Ο.Υ. των οικείων ηλεκτρονικών υπηρεσιών, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Γ.Γ.Δ.Ε.. 

(ε) Η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης των υπαλλήλων των Δ.Ο.Υ., χρηστών (help desk) των Πληροφοριακών Συστημάτων, σε ότι αφορά, αφενός, στην αναφορά προβλημάτων και, αφετέρου, στην υποβοήθηση αυτών με οδηγίες για την χρήση των υποσυστημάτων, καθώς και η παροχή πληροφοριών στο προσωπικό των Δ.Ο.Υ., σε φορολογικά θέματα. 

IΙ. Τμήμα Β΄− Απαιτήσεων Επιχειρησιακών Χρηστών σε Θέματα Φορολογίας και Εισπράξεων (α) Η μελέτη, η αναγνώριση και η ιεράρχηση όλων των φορολογικών απαιτήσεων που αφορούν στα πληροφοριακά συστήματα φορολογίας, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Φορολογικής Συμμόρφωσης, Εφαρμογής Άμεσης Φορολογίας, Εφαρμογής Έμμεσης Φορολογίας, Εφαρμογής Φορολογίας Κεφαλαίου και Εισπράξεων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης. (β) Ο έλεγχος της επιχειρησιακής λειτουργίας των εφαρμογών αρμοδιότητας του Τμήματος και της αποδοχής τους από τους χρήστες. (γ) Η παροχή οδηγιών προς τις Δ.Ο.Υ. και τα Ελεγκτικά Κέντρα, τηλεφωνικώς και με επιτόπια παρουσία όταν απαιτείται. 

ΙΙΙ. Τμήμα Γ΄− Απαιτήσεων Επιχειρησιακών Χρηστών σε Θέματα Συμμόρφωσης και Ελέγχου 
(α) Η μελέτη, η αναγνώριση και η ιεράρχηση όλων των απαιτήσεων που αφορούν στα πληροφοριακά συστήματα ελέγχου και συμμόρφωσης και η υποβολή σχετικών προτάσεων, αρμοδίως, για την ανάπτυξη νέων εφαρμογών για την υποστήριξη του ελεγκτικού έργου, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Ελέγχων, Φορολογικής Συμμόρφωσης και Εισπράξεων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης. 
(β) Ο έλεγχος της επιχειρησιακής λειτουργίας των εφαρμογών αρμοδιότητας του Τμήματος και της αποδοχής τους από τους χρήστες. 
(γ) Η αποστολή των προς έλεγχο υποθέσεων προς τις ελεγκτικές υπηρεσίες, η παροχή οδηγιών και η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων. 
(δ) Η παρακολούθηση των επιλεγμένων υποθέσεων για έλεγχο επιστροφών φόρων και λοιπών εσόδων. 
(ε) Η παροχή υπηρεσιών υποστήριξης των υπαλλήλων των Δ.Ο.Υ. και των Ελεγκτικών Κέντρων, χρηστών (help desk) των Πληροφοριακών Συστημάτων, σε ότι αφορά, αφενός, στην αναφορά προβλημάτων και, αφετέρου, στην υποβοήθηση αυτών με οδηγίες για την χρήση του Elenxis, καθώς και η παροχή πληροφοριών στο προσωπικό αυτών, σε φορολογικά θέματα. 
(στ) Η παροχή οδηγιών προς τις Δ.Ο.Υ. και τα Ελεγκτικά Κέντρα, τηλεφωνικώς και με επιτόπια παρουσία όταν απαιτείται. 

IV. Τμήμα Δ − Στατιστικής και Δεδομένων 
(α) Η συνεργασία με τις Διευθύνσεις της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, καθώς και της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού, για την έκδοση στατιστικών στοιχείων και δεδομένων, καθώς και για την συλλογή και την προώθηση δεδομένων προς τις αιτούμενες Διευθύνσεις. 
(β) Η ανάλυση των στατιστικών στοιχείων και δεδομένων που εκδίδονται. (γ) Η μελέτη, η αναγνώριση και η ιεράρχηση όλων των απαιτήσεων που αφορούν στο μηχανογραφικό σύστημα MIS, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Γενικής Διεύθυνσης. 
(δ) Η μελέτη, η αναγνώριση και η ιεράρχηση όλων των απαιτήσεων που αφορούν σε στοιχεία, ζητούμενα από τις άλλες Διευθύνσεις της Γενικής Διεύθυνσης. 
(ε) Η διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της Διεύθυνσης. 

V. Τμήμα Ε− Παροχής Υπηρεσιών Φορολογουμένων
(α) Ο σχεδιασμός της στρατηγικής για την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων. 
(β) Ο ορισμός και η τήρηση των διαδικασιών για την συλλογή, την κατηγοριοποίηση, την μελέτη και τον χειρισμό των ερωτημάτων, πρώτου και δεύτερου επιπέδου, σε φορολογικά θέματα. 
(γ) Η λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πολιτών σε φορολογικά θέματα, σε συνεργασία με την Διεύθυνση Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών. 
(δ) Ο σχεδιασμός και η εκπόνηση προγραμμάτων εκπαίδευσης φορολογουμένων, σε συνεργασία με το Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Γ.Γ.Δ.Ε., όταν απαιτείται. 
(ε) Η υποδοχή, η επεξεργασία και η ποιοτική ανάλυση ερωτημάτων και παραπόνων φορολογουμένων επί φορολογικών θεμάτων. 
(στ) Η μελέτη επικοινωνιακών δράσεων σχετικά με την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων και η εισήγηση στο Αυτοτελές Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Γ.Γ.Δ.Ε.. 
(ζ) Η μελέτη και η επεξεργασία του περιεχομένου εντύπων, οδηγιών και φυλλαδίων και η συνεργασία με το Τμήμα Δ΄− Υποθέσεων Πολιτών της Διεύθυνσης Οργάνωσης της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού για την επιμέλεια και έκδοσή τους, καθώς και ο σχεδιασμός και η απλούστευση των εντύπων, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης. 
(η) Η μέριμνα για την διαρκή βελτίωση της ποιότητας στην εξυπηρέτηση των φορολογουμένων.» 

2) Άρθρο 19: 

α) Προσθέτουμε περίπτωση θ΄στην παράγραφο 2 αυτού, ως εξής: 

«2.− (θ) Η απλούστευση των διαδικασιών και η ορθή απεικόνιση των δεδομένων του μητρώου φορολογουμένων». 

β) Αντικαθιστούμε την παράγραφο 3 αυτού, ως εξής: 

«3.− Η Διεύθυνση Ελέγχων διαρθρώνεται σε οκτώ (8) Τμήματα, ως κατωτέρω: 

α) Τμήμα Α΄ − Επιχειρησιακού Σχεδιασμού − Διασταυρώσεων − Στατιστικής Ανάλυσης και Αξιολόγησης Ευρημάτων 
β) Τμήμα Β΄ −Υποστήριξης Ελεγκτικού Έργου 
γ) Τμήμα Γ΄ − Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων Ελεγκτικού Έργου 
δ) Τμήμα Δ΄ − Ειδικών Φορολογικών Ελέγχων 
ε) Τμήμα Ε΄ − Εποπτείας και Ελέγχου για την Αντιμετώπιση της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας 
στ) Τμήμα ΣΤ΄− Διοικητικής Συνεργασίας και Ανταλλαγής Πληροφοριών στον Τομέα του Φ.Π.Α. 
ζ) Τμήμα Ζ΄ − Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (Κ.Φ.Α.Σ.) 
η) Τμήμα Η΄− Μητρώου και Εγγραφής Φορολογουμένων» 

γ) Προσθέτουμε νέα υποπαράγραφο VIII στο τέλος της παραγράφου 4 αυτού, ως εξής: «4.− VIII. Τμήμα H − Μητρώου και Εγγραφής Φορολογουμένων 

(α) Η μέριμνα για την χάραξη της στρατηγικής και ο καθορισμός των διαδικασιών για την εγγραφή των φορολογουμένων και την απόδοση Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), καθώς και η παρακολούθηση της εικόνας του φορολογουμένου και η συνεργασία με άλλους φορείς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, ιδιαίτερα με αυτούς που τηρούν μητρώα, για την ανταλλαγή δεδομένων, απόψεων και πληροφοριών. 
(β) Η μέριμνα για την πληρότητα των δεδομένων του τηρούμενου μητρώου φορολογουμένων. 
(γ) Η παρακολούθηση των μεταβολών της εικόνας των φορολογουμένων (ενάρξεις, διακοπές, μεταβολές, απενεργοποιήσεις, επανενεργοποιήσεις και απεγγραφές) και ο καθορισμός των διαδικασιών απενεργοποίησης από το Μητρώο Φορολογουμένων. 
(δ) Ο καθορισμός και η διαμόρφωση της κατάλληλης νομικής βάσης των διαδικασιών απόδοσης του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.). 
(ε) Η παρακολούθηση της εφαρμογής της νομοθεσίας και η παροχή κατευθύνσεων και οδηγιών για την ορθή και ενιαία εφαρμογή της. 
(στ) Η επεξεργασία και η χρήση δεδομένων από τρίτους φορείς για την βελτίωση της ποιότητας του Μητρώου των φορολογουμένων. 
(ζ) Η υποχρεωτική εγγραφή στο Μητρώο φορολογουμένων σε περιπτώσεις μη συμμόρφωσης, καθώς και ο καθορισμός των διαδικασιών απενεργοποίησης των μη ενεργών Α.Φ.Μ. από το Μητρώο Φορολογουμένων. 
(η) Η παροχή οδηγιών και η παρακολούθηση των ενεργειών για την επαλήθευση της απόδοσης Α.Φ.Μ.. 
(θ) Η διαχείριση και η παρακολούθηση του ηλεκτρονικού μητρώου πλοίων και σκαφών που τηρείται στο αρμόδιο Τμήμα της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε. της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού, ο καθορισμός των δεδομένων που καταχωρούνται σε αυτό και η μέριμνα για την πληρότητά τους, καθώς και η παρακολούθηση εφαρμογής της σχετικής νομοθεσίας και η παροχή οδηγιών για την ορθή και ενιαία εφαρμογή της.». 

Β. Τροποποιούμε, από 01−10−2015, την αριθ. Δ.ΟΡΓ. Α 1147691 ΕΞ2014/06−11−2014 (Β΄3017) απόφασή μας «Κατανομή των οργανικών θέσεων προσωπικού, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, μεταξύ των Γενικών Διευθύνσεων της 
Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου 
Οικονομικών και των Υπηρεσιών που υπάγονται απευθείας στον Γενικό Γραμματέα αυτής, καθώς και μεταξύ των Υπηρεσιών που υπάγονται στις Γενικές Διευθύνσεις» και αντικαθιστούμε όλο το στοιχείο α) της υποπερίπτωσης ΙΙ της περίπτωσης Β΄ του πίνακα Α΄ αυτής, ως εξής: 


Γ. Όπου στις κείμενες διατάξεις αναφέρεται: 

α) το «Αυτοτελές Τμήμα ΣΤ΄− Μητρώου και Εγγραφής Φορολογουμένων» της Διεύθυνσης Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε., στο εξής νοείται το «Τμήμα H΄− Μητρώου και Εγγραφής Φορολογουμένων» της Διεύθυνσης Ελέγχων της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης, 

β) η «Υποδιεύθυνση Εσωτερικής Υποστήριξης» της Διεύθυνσης Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών, στο εξής νοούνται τα Τμήματα Α΄ έως και Δ΄ της Διεύθυνσης αυτής, κατά λόγο αρμοδιότητας και 

γ) το «Αυτοτελές Τμήμα Ε΄−Παροχής Υπηρεσιών Φορολογουμένων» της Διεύθυνσης Παροχής Φορολογικών Υπηρεσιών, στο εξής νοείται το «Τμήμα Ε΄−Παροχής Υπηρεσιών Φορολογουμένων» της ίδιας Διεύθυνσης. 

Δ. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι αριθ. Δ6Α 1058824 ΕΞ2014/8−4−2014 (Β΄ 865, 1079 και 1846) και Δ.ΟΡΓ. Α1147691ΕΞ2014/06−11−2014 (Β΄3017) αποφάσεις μας, όπως συμπληρώθηκαν και τροποποιήθηκαν. 

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 

Αθήνα, 26 Αυγούστου 2015 

Η Γενική Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων 
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΒΒΑΪΔΟΥ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!