Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Δ6Δ 112422ΕΞ 15-9-2014 ΕΜΠ Περί της μη παραλαβής εγγράφου (ενδικοφανούς προσφυγής κατά εκκαθαριστικού σημειώματος) από Δ.Ο.Υ.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
& ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Δ’
Ταχ. Δ/νση :Λεωχάρους 2
Ταχ. Κώδικας :101 84 ΑΘΗΝΑ 
Πληροφορίες Ιωάννα Ράνιου
Τηλέφωνο :210-32.22.577
Fax: 210-32.30.829

ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ-ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ
Αθήνα, 15 Σεπτεμβρίου 2014
Αρ. Πρωτ: Δ6Δ112422Ε-2014ΕΜΠ

ΠΡΟΣ: 1. Τις Δ/νσεις της Γενικής Δ/νσης Φορολογικής Διοίκησης
της ίδιας Γενικής Γραμματείας:
α) Φορολογίας Εισοδήματος(Δ12),
β) Ελέγχων,
γ) Παρακολούθησης Νομικών
Υποθέσεων Ελέγχου &
Αναγκαστικής Είσπραξης και δ) Πολιτικής Εισπράξεων
2. Την Δ/νση Επίλυσης Διαφορών της ίδιας Γενικής Γραμματείας

ΘΕΜΑ: «Περί της μη παραλαβής εγγράφου (ενδικοφανούς προσφυγής κατά εκκαθαριστικού σημειώματος) από Δ.Ο.Υ.».

1.- Σας στέλνουμε, συνημμένα, λόγω αρμοδιότητας, για τις δικές σας ενέργειες, φωτοαντίγραφο της αριθ. 6/8.8.2014 έγγραφης διαμαρτυρίας του κ. Γιάννη Σιάτρα, Προέδρου του Κόμματος «ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ-ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ», προς τον Υπουργό Οικονομικών, η οποία αφορά στο παραπάνω σε περίληψη θέμα και διαβιβάστηκε στην υπηρεσία μας με το αριθ.Δ2 112075 ΕΞ2014 ΕΜΠ/9.9.2014 έγγραφο της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης & Ανθρωπίνου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και παραλάβαμε την 11.9.2014.

2.- Κατά τον τομέα αρμοδιότητας μας, με την επιφύλαξη των τυχόν ειδικότερων διατάξεων πύυ ρυθμίζουν την συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς και του γεγονότος ότι η Διεύθυνση Οργάνωσης δεν είναι αρμόδια να κρίνει τα πραγματικά περιστατικά της υπόθεσης, σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις:

α) του άρθρου 12 του Ν. 2690/1999 (Α’45), όπως ισχύει «Κάθε έγγραφο που περιέρχεται στην υπηρεσία με οποιονδήποτε τρόπο, καταχωρίζεται αυθημερόν στο βιβλίο εισερχομένων, κατ αύξοντα αριθμό, με χαρακτηρισμό και μνεία του θέματος στο οποίο αναφέρεται και του αριθμού των στοιχείων που το συνοδεύουν....» και

β) της παρ.5 του άρθρου 4 του Ν. 2690/1999, που προστέθηκε με την παρ.2 του άρθρου 6 του Ν.3242/2004 (ΑΊ02) «Η υπηρεσία στην οποία υποβάλλεται η αίτηση χορηγεί στον ενδιαφερόμενο απόδειξη παραλαβής, όπου περιλαμβάνονται ο οικείος αριθμός πρωτοκόλλου.....».

Σχετικές για το ίδιο θέμα είναι και οι οδηγίες που περιλαμβάνονται στο Κεφάλαιο Πέμπτο «Διακίνηση Διοικητικών Εγγράφων» του Κανονισμού Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών (Κ.Ε.Δ.Υ.), καθώς και τα αναφερόμενα στην παράγραφο «Β.2.10. Αιτήσεις πολιτών-πρωτοκόλληση-διεκπεραίωση» της ενότητας «Β. Συμπεριφορά και υποχρεώσεις των δημοσίων υπαλλήλων» του «Οδηγού Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς» που εκδόθηκε από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Υ.ΔΙ.Μ.Η.Δ) και τον Συνήγορο του Πολίτη.

3.- Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, συνεπώς και των Δ.Ο.Υ., οφείλουν να παραλαμβάνουν τις αιτήσεις των πολιτών και να τις διεκπεραιώνουν εντός των προθεσμιών που προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 4 του Ν.2690/1999, όπως ισχύει, καθώς και από την αριθ. 1097636/1212/0006Δ/3.12.2004 (ΒΊ839) Κοινή Απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης & Αποκέντρωσης και Οικονομίας & Οικονομικών.

4.- Οι υπάλληλοι των υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών οφείλουν να συμπεριφέρονται με σεβασμό και ευπρέπεια προς τους πολίτες. Προς τούτο, με το αριθ. Δ6Δ1086803ΕΞ 2012/6.6.2012 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης κοινοποιήθηκε, για εφαρμογή, σε αυτές ο προαναφερθείς «Οδηγός Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς». Επίσης, οι θεμελιώδεις αρχές που διέπουν την δράση των υπαλλήλων του Υπουργείου, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, έχουν καταγραφεί στον Κώδικα Ηθικής & Δεοντολογίας, που συντάχθηκε από την «Ομάδα Καταπολέμησης Διαφθοράς».

Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται υπόψη οι υποδείξεις των πολιτών, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την βελτίωση των σχέσεων Διοίκησης-Πολιτών.

5.- Ενόψει των ανωτέρω, παρακαλούμε, κατά τον τομέα αρμοδιότητάς σας, να απαντήσετε στον ενδιαφερόμενο, να μας γνωστοποιήσετε την απάντησή σας και να χορηγήσετε σχετικές οδηγίες στην Δ.Ο.Υ. Αμαρουσίου, εφόσον κρίνετε ότι απαιτείται.

Συνημμένα: Το αναφερθέν στο κείμενο

Ακριβές Αντίγραφο
Η Προϊσταμένη της Γραμματείας
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ 
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΕΓΑΚΗ, ΠΕ /Β’
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!