Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

  • Έναρξη
  • 19 ΜΑΪ́ΟΥ
  • Λήξη
  • 19 ΜΑΪ́ΟΥ

Τεχνικές έξυπνου πωλητή και διαχείριση ψυχολογίας πελάτη

Τεχνικές Έξυπνου ΠΩΛΗΤΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Ψυχολογίας Πελάτη

Εισηγητής:  Ακρίβος Χριστόδουλος
PhD in Business Administration - Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing 
 
Ημερομηνία & ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:  ΠΕΜΠΤΗ 19/05/2016 (16:00-22:00) – Διάρκεια: 6 ώρες 

Απευθύνεται σε:  

  • Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
  • Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
  • Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Νομικούς και Ιατρούς

  • Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών


 Σκοπός Σεμιναρίου:  
Το 6ωρο διαδραστικό πρόγραμμα στοχεύει
  • στη σύνδεση των επιτυχημένων τεχνικών πώλησης με την ψυχολογία του πελάτη έτσι ώστε να αυξάνεται η ικανοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών και κατά συνέπεια ο όγκος των πωλήσεων και ο βαθμός πίστης του πελάτη στην επιχείρηση.

Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν
  • αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων
  • λαμβάνοντας υπόψη και

επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
 
Δείτε αναλυτικά εδώ….
 
Οφέλη Σεμιναρίου:  
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
  • Γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή
  • Αναπτύσσουν πρωτοβουλίες που αυξάνουν την πιθανότητα επιτυχίας των πωλήσεων
  • Αναγνωρίζουν τα κίνητρα των πελατών για την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων
  • Διαχειρίζονται και κατευθύνουν τα συναισθήματα και τη στάση του πελάτη απέναντι στην αγορά του προϊόντος
  • Γνωρίζουν τις σκέψεις του πελάτη σε συγκεκριμένες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες
  • Προσδιορίζουν την προσωπικότητα του πελάτη και Ανιχνεύουν τις ανάγκες του
  • Επηρεάζουν την αντίληψη του πελάτη για αύξηση της προσφερόμενης αξίας και της παρακίνησης του πελάτη
  • Διοικούν τις αναδυόμενες συγκρούσεις και τα παράπονα των πελατών 
  • Υιοθετούν καλές πρακτικές για την αντιμετώπιση του Επιθετικού Πελάτη
  • Κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο τα ψυχολογικά στοιχεία επηρεάζουν την απόφαση του πελάτη (ατομικά και ομαδικά) για την αγορά του προϊόντος
  • Επικοινωνούν με τρόπο που αυξάνει τους πιστούς πελάτες και τις πολλαπλασιαστικές πωλήσεις.
  • Πετυχαίνουν Αύξηση των Πωλήσεων και Βελτίωση των Σχέσεων με τους Πελάτες

 Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα:  
  • Power Point
  • Case studies
  • Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
  • Παρουσίαση και συζήτηση
  • Παιχνίδια ρόλων

 Εκπαιδευτικές Ενότητες Σεμιναρίου:  
  • Η τέχνη του πωλητή
  • Τεχνικές ανίχνευσης κινήτρων των πελατών
  • Εργαστήρι εφαρμογής των αρχών επιτυχημένης πώλησης και αυτοαξιολόγηση
  • Η ψυχολογία του πελάτη ως κοινωνικό, ιστορικό και οικονομικό φαινόμενο
  • Οικονομική κρίση και ψυχολογία πελάτη
  • Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη
  • Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη
  • Μορφές αγοραστικής συμπεριφοράς
  • Γνωσιακή λειτουργία του πελάτη - ABC
  • Επηρεασμός του πελάτη
  • Παρακίνηση και προσωπικότητα του πελάτη
  • Κίνητρα αγοράς
  • Η αλυσίδα: ποιότητας εξυπηρέτησης, αξίας, ικανοποίησης και δημιουργίας πιστών πελατών
  • Μέσα προβολής ως μέσα επηρεασμού των πωλήσεων
  • Αντίληψη και προσοχή
  • Διαχείριση της στάσης των πελατών – πειθώ και συμπεριφορά
  • Διοίκηση συγκρούσεων και παραπόνων
  • Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών
  • Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας
  • Η διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά: ατομικά και ομαδικά π.χ. μέσα στην οικογένεια
  • Διοίκηση των συναισθημάτων μετά την πώληση


 Στους συμμετέχοντες θα δοθεί:
  • Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή βιβλίου (με σημειώσεις τους Εισηγητή)
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης!

 Ημερομηνία & Ώρες  Σεμιναρίου: ΠΕΜΠΤΗ 19/05/2016 (16:00-22:00) – Διάρκεια 6 ώρες 
 Τόπος διεξαγωγής:  Acropolis Hill Hotel, Μουσών 7, Φιλοπάππου - Ακρόπολη - Αθήνα
(κοντά σε μετρό – στάση Ακρόπολης)

Coffee break:Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου παρέχεται coffee break & light snack  
Αξία Σεμιναρίου:  (απαλλαγή Φ.Π.Α.) 
  • ΠΑΡΟΧΗ: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν

  ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή συμμετοχής*
*(απαραίτητη κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή πάσο αντίστοιχα) 
  • ΠΑΡΟΧΗ: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν

Early bird offer-Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής & κατάθεση*
Οι παροχές (2+3η συμμετοχή Δωρεάν) και η
Early Bird ΔΕΝ συνδυάζονται!

 ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: Απαραίτητη έγκαιρη κράτηση θέσης/συμπλήρωση αίτησης συμμετοχής Online
Τρόπος πληρωμής: ΜΟΝΟ με κατάθεση σε Τράπεζα  

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%
Ληκτική ημέρα υποβολής μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% έως τις 12/05/2016*
Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση
Ακολουθήστε το link για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επιδότηση προγραμμάτων μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%  

Πληροφορίες – Εγγραφές: 
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Χρύσα Σωτηράκη
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341
Fax: 211-4110533 
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
Τεχνικές έξυπνου πωλητή και διαχείριση ψυχολογίας πελάτη ΑΚΡΙΒΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ 16:00 - 22:00

Διοργανωτής

Η εταιρία μας, αυτόνομα και σε συνεργασία με αξιόπιστους και έμπειρους συνεργάτες στον τομέα των οικονομικών, φοροτεχνικών, συμβουλευτικών, management & marketing υπηρεσιών δραστηριοποιείται στο χώρο των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων με θεματολογία:Λογιστικά – ΦορολογικάΕργασιακάΧρηματοοικονομικάManagement – Διοίκηση Επιχειρήσεων & ΠροσωπικούMarketing & Social MediaΠωλήσεις & Εξυπηρέτηση-Διαχείριση Παραπόνων ΠελατώνΔημόσιες Σχέσεις & Self-developmentΕξειδικευμένα θέματα Παροχές μαςΠροτεραιότητα μας: οι ανάγκες των συμμετεχόντων μας, ανάλογα με τις εξελίξεις που επηρεάζουν τη δραστηριότητα τους.Στόχος μας: η έγκαιρη & έγκυρη ενημέρωση, η εξειδίκευση & κατάρτιση των συμμετεχόντων μας.Η ομάδα των έμπειρων & καταρτισμένων συνεργατών/εισηγητών μας & οι επίκαιρες/εξειδικευμένες θεματολογίες μας,  συμβάλλουν έτσι ώστε οι συμμετέχοντες μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για τη βελτίωση διαχείρισης & οργάνωσης, όχι μόνο σε επίπεδο εταιρίας ή δραστηριότητας αλλά και σε επίπεδο αυτοβελτίωσης.ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: για την καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων μας  και τη δυνατότητα ερωτήσεων-απαντήσεων, επεξηγήσεων και ενεργής συμμετοχής τους κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου με τη συνεργασία του εισηγητή.Επιδότηση ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%: Μέσω των σεμιναρίων μας, δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες, να επιμορφώσουν τα στελέχη τους, αξιοποιώντας την επιδότηση του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής, χωρίς επιβάρυνση της εταιρίας σας. Για σχετικές ...