Τεχνικές έξυπνου πωλητή και διαχείριση ψυχολογίας πελάτη
Τεχνικές Έξυπνου ΠΩΛΗΤΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Ψυχολογίας Πελάτη
Εισηγητής: Ακρίβος Χριστόδουλος
PhD in Business Administration - Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing
Ημερομηνία & ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου: ΠΕΜΠΤΗ 19/05/2016 (16:00-22:00) – Διάρκεια: 6 ώρες
Απευθύνεται σε:
- Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
- Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
- Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
- Ελεύθερους Επαγγελματίες
- Νομικούς και Ιατρούς
- Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
Σκοπός Σεμιναρίου:
Το 6ωρο διαδραστικό πρόγραμμα στοχεύει
- στη σύνδεση των επιτυχημένων τεχνικών πώλησης με την ψυχολογία του πελάτη έτσι ώστε να αυξάνεται η ικανοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών και κατά συνέπεια ο όγκος των πωλήσεων και ο βαθμός πίστης του πελάτη στην επιχείρηση.
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να συνδέσουν
- αποτελεσματικά την τρέχουσα πελατεία τους με τις κατάλληλες τεχνικές πωλήσεων
- λαμβάνοντας υπόψη και
επηρεάζοντας την ψυχολογία του πελάτη, μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
Δείτε αναλυτικά εδώ….
Οφέλη Σεμιναρίου:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου πωλητή
- Αναπτύσσουν πρωτοβουλίες που αυξάνουν την πιθανότητα επιτυχίας των πωλήσεων
- Αναγνωρίζουν τα κίνητρα των πελατών για την αγορά συγκεκριμένων προϊόντων
- Διαχειρίζονται και κατευθύνουν τα συναισθήματα και τη στάση του πελάτη απέναντι στην αγορά του προϊόντος
- Γνωρίζουν τις σκέψεις του πελάτη σε συγκεκριμένες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες
- Προσδιορίζουν την προσωπικότητα του πελάτη και Ανιχνεύουν τις ανάγκες του
- Επηρεάζουν την αντίληψη του πελάτη για αύξηση της προσφερόμενης αξίας και της παρακίνησης του πελάτη
- Διοικούν τις αναδυόμενες συγκρούσεις και τα παράπονα των πελατών
- Υιοθετούν καλές πρακτικές για την αντιμετώπιση του Επιθετικού Πελάτη
- Κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο τα ψυχολογικά στοιχεία επηρεάζουν την απόφαση του πελάτη (ατομικά και ομαδικά) για την αγορά του προϊόντος
- Επικοινωνούν με τρόπο που αυξάνει τους πιστούς πελάτες και τις πολλαπλασιαστικές πωλήσεις.
- Πετυχαίνουν Αύξηση των Πωλήσεων και Βελτίωση των Σχέσεων με τους Πελάτες
Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα:
- Power Point
- Case studies
- Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
- Παρουσίαση και συζήτηση
- Παιχνίδια ρόλων
Εκπαιδευτικές Ενότητες Σεμιναρίου:
- Η τέχνη του πωλητή
- Τεχνικές ανίχνευσης κινήτρων των πελατών
- Εργαστήρι εφαρμογής των αρχών επιτυχημένης πώλησης και αυτοαξιολόγηση
- Η ψυχολογία του πελάτη ως κοινωνικό, ιστορικό και οικονομικό φαινόμενο
- Οικονομική κρίση και ψυχολογία πελάτη
- Περιεχόμενο της εξυπηρέτησης του πελάτη
- Διοίκηση της διεπαφής με τον πελάτη
- Μορφές αγοραστικής συμπεριφοράς
- Γνωσιακή λειτουργία του πελάτη - ABC
- Επηρεασμός του πελάτη
- Παρακίνηση και προσωπικότητα του πελάτη
- Κίνητρα αγοράς
- Η αλυσίδα: ποιότητας εξυπηρέτησης, αξίας, ικανοποίησης και δημιουργίας πιστών πελατών
- Μέσα προβολής ως μέσα επηρεασμού των πωλήσεων
- Αντίληψη και προσοχή
- Διαχείριση της στάσης των πελατών – πειθώ και συμπεριφορά
- Διοίκηση συγκρούσεων και παραπόνων
- Η ζώνη ανοχής στην εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των παραπόνων πελατών
- Τρόποι αξιοποίησης παραπόνων πελατών και διοίκηση ολικής ποιότητας
- Η διαδικασία της λήψης απόφασης για αγορά: ατομικά και ομαδικά π.χ. μέσα στην οικογένεια
- Διοίκηση των συναισθημάτων μετά την πώληση
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί:
- Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή βιβλίου (με σημειώσεις τους Εισηγητή)
- Βεβαίωση Παρακολούθησης!
Ημερομηνία & Ώρες Σεμιναρίου: ΠΕΜΠΤΗ 19/05/2016 (16:00-22:00) – Διάρκεια 6 ώρες
Τόπος διεξαγωγής: Acropolis Hill Hotel, Μουσών 7, Φιλοπάππου - Ακρόπολη - Αθήνα
(κοντά σε μετρό – στάση Ακρόπολης)
Coffee break:Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου παρέχεται coffee break & light snack
Αξία Σεμιναρίου: (απαλλαγή Φ.Π.Α.)
- ΠΑΡΟΧΗ: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν
ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή συμμετοχής*
*(απαραίτητη κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή πάσο αντίστοιχα)
- ΠΑΡΟΧΗ: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν
Early bird offer-Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής & κατάθεση*
Οι παροχές (2+3η συμμετοχή Δωρεάν) και η Early Bird ΔΕΝ συνδυάζονται!
ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: Απαραίτητη έγκαιρη κράτηση θέσης/συμπλήρωση αίτησης συμμετοχής Online
Τρόπος πληρωμής: ΜΟΝΟ με κατάθεση σε Τράπεζα
ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%
Ληκτική ημέρα υποβολής μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% έως τις 12/05/2016*
Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση
Ακολουθήστε το link για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επιδότηση προγραμμάτων μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%
Πληροφορίες – Εγγραφές:
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Χρύσα Σωτηράκη
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341
Fax: 211-4110533
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr
Θέμα | Ομιλητής | Ημερομηνία | Ώρα | |
---|---|---|---|---|
Τεχνικές έξυπνου πωλητή και διαχείριση ψυχολογίας πελάτη | ΑΚΡΙΒΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ | 16:00 - 22:00 |