Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Epsilon NET

  • Έναρξη
  • 22 ΙΟΥΝΙΟΥ
  • Λήξη
  • 24 ΙΟΥΝΙΟΥ

Η Δυναμική της Ομάδας – Διαχείριση Συγκρούσεων

Απευθύνεται: Σε όλα τα στελέχη όλων των βαθμίδων που επιθυμούν να κατανοήσουν τους μηχανισμούς της σύγκρουσης καθώς και τις διαχειρίσεις που οδηγούν σε ουσιαστική και παραγωγική επικοινωνία, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Σκοπός Προγράμματος: Είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τις αιτίες και τους τύπους των συγκρούσεων, να αναγνωρίσουν την έμφυτη στάση τους σε αυτές και να πάρουν εκείνα τα εφόδια να τις διαχειριστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Εισηγητές:
ΚΟΥΚΟΥΜΠΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Σύμβουλος - εκπαιδευτής στελεχών επιχειρήσεων στον τομέα της Οργανωτικής Ανάπτυξης και Ανθρωπίνου Δυναμικού. Διπλωματούχος Χημικός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος πτυχίου MSc Food Science and Management. Κατέχει επίσης το «Diploma in Executive Coaching and Organizational Development Consulting»


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ: ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
- Εισαγωγή: Σκοπός και στόχοι του προγράμματος
- Η δυναμική της ομάδας-τα διάφορα στάδια διαμόρφωσής της
- Τα θετικά / αρνητικά αποτελέσματα της σύγκρουσης
- Τύποι και αιτίες των συγκρούσεων
- Η στάση μας στις συγκρούσεις
- Η συγκρούσεις στην ομάδα και η αντιμετώπιση τους ΠΡΟΣΔΩΚΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Μετά τη λήξη του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Να γνωρίζουν τα διάφορα στάδια ανάπτυξης της ομάδας, και να πώς παρεμβαίνουμε αποτελεσματικά σε κάθε στάδιο
- Να κατανοήσουν τους γενικούς τύπους και τις αιτίες των συγκρούσεων που αντιμετωπίζουν καθημερινά
- Να αναγνωρίσουν την φυσική τους στάση στην αντιμετώπιση των συγκρούσεων και πως μπορούν να την διαχειριστούν στις διάφορες περιπτώσεις
- Να εξοικειωθούν με τα βασικά εργαλεία της ενεργητικής ακρόασης και της θετικής ανατροφοδότησης
- Να αναγνωρίζουν τις συνηθισμένες αιτίες που δημιουργούν συγκρούσεις στην ομάδα και την αντιμετώπιση τους

ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Δ.

ΤΟΠΟΣ: Εκπαιδευτικό Κέντρο Epsilon Business Training, Λ. Συγγρού 120
(100μέτρα από το Μετρό, στάση Συγγρού-Φιξ, έξοδος Δράκου), Αθήνα

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ: ΔΕΥΤΕΡΑ 22 & ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015 (17:00 - 21:00)

ΚΟΣΤΟΣ: Για τα μέλη του Epsilon Network & τους συνδρομητές του ΕΨΙΛΟΝ 7: 150.00€
Για μη-μέλη: 180.00€
* Ειδικές τιμές: -Για 2 συμμετέχοντες και πάνω -Για όλους τους Gold πελάτες μας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: 
Τηλ: 211 5007000, Fax: 211 5007070
E-mail:asem@epsilontraining.gr

Το σεμινάριο επιχορηγείται απο τον ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,45%. Υποβολή Κατάθεσης προγράμματος μέσω ΛΑΕΚ στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://laek.oaed.gr του ΟΑΕΔ μέχρι: 15 Ιουνίου 2015

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
Η Δυναμική της Ομάδας – Διαχείριση Συγκρούσεων ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΜΠΑΝΗΣ 17:00 - 21:00

Τοποθεσία

Λ. Συγγρού 120, Αθηνα

Διοργανωτής

H EPSILON NET ΑΕ ξεκίνησε το 1999 σαν φυσική εξέλιξη της προσωπικής εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ που δραστηριοποιούνταν στο χώρο της εξειδικευμένης πάνω σε οικονομικά θέματα επαγγελματικής κατάρτισης, από το 1992. Ένα από τα πρώτα βήματά της ήταν να συνδυάσει την εκπαιδευτική δραστηριότητα με την ενημέρωση στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αναγκών των στελεχών του ευρύτερου οικονομικού χώρου. Με βασικό εργαλείο ενημέρωσης το εβδομαδιαίο οικονομικό- φορολογικό περιοδικό EPSILON 7 και αμέσως μετά την πραγματικά πρωτοποριακή και μοναδική μέχρι και σήμερα on line τράπεζα φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας δημιούργησε νέα δεδομένα στην αγορά βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αντιληφθούν και να εφαρμόσουν νόμους καθώς και πρακτικές λειτουργικές λύσεις σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το 2002 η EPSILON NET βλέποντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις από την εμφάνιση της παραθυρικής τεχνολογίας και αξιοποιώντας την τεράστια εμπειρία και γνώση της πάνω στην εφαρμογή της νομοθεσίας εισέρχεται δυναμικά στη βιομηχανία παραγωγής λογισμικού για τον ιδιωτικό τομέα εστιάζοντας στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Το βασικό χαρακτηριστικό του ταξιδιού μας όλα αυτά τα χρόνια ήταν η δέσμευσή μας να ακούμε τις ανάγκες των επιχειρήσεων, διαμορφώνοντας προϊόντα και υπηρεσίες, που βασίζονται ακριβώς πάνω σε αυτές τις συγκεκριμένες ανάγκες. Ουσιαστικά δηλαδή επιδίωξη και φιλοδοξία μας ήταν η ενσωμάτωση της αθροιστικής εμπειρίας των πελατών μας σε μοναδικά εργαλεία δουλειάς που ανταποκρίνονται ...