Marketing
Απευθύνεται: Σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων που έρχονται σε επαφή με το περιβάλλον, χειρίζονται πελάτες, θέλουν να έχουν πελατοκεντρική προσέγγιση και αντιμετωπίζουν την παρούσα κατάσταση όχι απαραίτητα σαν πρόβλημα αλλά σαν πρόκληση για μία νέα δημιουργική περίοδο.
Σκοπός Προγράμματος: Στη κατανόηση των βασικών εννοιών και λειτουργιών του marketing καθώς και η επίδρασή τους στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.
Εισηγητές:
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Πτυχιούχος της Α.Σ.Ο.Ε.Ε., κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων στην Χρηματοοικονομική Διοίκηση & στην Διοίκηση Επιχειρήσεων με ειδίκευση στο Marketing και στις πωλήσεις
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ:
1. Έννοιες & Ορισμοί Marketing
- Τι είναι Marketing
- Ορισμοί Marketing
2. Το Περιβάλλον της Εταιρίας
- Η Σημασία του περιβάλλοντος
- Εξωτερικό Περιβάλλον (Μάκρο και Μίκρο)
- Ένταση ανταγωνισμού
- Εσωτερικό περιβάλλον
- SWOT ανάλυση
3. Η Αγοραστική Συμπεριφορά των Πελατών
- Μοντέλο συμπεριφοράς
- Παράγοντες επηρεασμού συμπεριφοράς
- Είδη αγοραστικής συμπεριφοράς
- Διαδικασία λήψης απόφασης
4. Τμηματοποίηση Αγοράς Στόχευση Αγοράς Τοποθέτηση concept
- Μέθοδοι τμηματοποίησης βιομηχανικής αγοράς
- Στόχευση τμημάτων αγοράς
- Διαδικασία τοποθέτησης concept και διαφοροποίηση
5.Το Marketing Mix (Μίγμα Marketing)
- Τα 4Ps + 2Ps (Product, Price, Promotion, Place + People, Processes)
- Σύνδεση , αλληλεξάρτηση και συνέπειες
6. Το Προϊόν
- Ορισμός
- Ταξινόμηση προϊόντων (καταναλωτικά, βιομηχανικά και διαφορές χειρισμού)
- Χαρακτηριστικά προϊόντων
- Ποιότητα (αντίληψη) και προϊόν
- Σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντων
- Brand (μάρκα)
7. Η Τιμή
- Παράγοντες καθορισμού τιμών
- Τιμή/ αξία για τον πελάτη
- Τιμολόγηση με βάση το κόστος
- Τιμολόγηση με βάση την αντιλαμβανόμενη αξία
- Τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό
- Κύρια λάθη τιμολόγησης
8. Η Προώθηση/Επικοινωνία
- Επικοινωνιακή διαδικασία και στόχοι
- Μείγμα προώθησης
- Διαφήμιση στα μέσα
- Προώθηση πωλήσεων
- Προσωπική Πώληση
- Δημόσιες σχέσεις
- Επιλογή του τρόπου επικοινωνίας
- Προϋπολογισμός budget επικοινωνίας
9. Η Διανομή
- Μέθοδος διανομής
- Μέγεθος δικτύου και κάλυψη
- Δυνατότητες που προσφέρονται στον πελάτη
- Customer Service
ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Δ.
ΤΟΠΟΣ:Εκπαιδευτικό Κέντρο Epsilon Business Training, Λ. Συγγρού 120
(100μέτρα από το Μετρό, στάση Συγγρού-Φιξ, έξοδος Δράκου), Αθήνα
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ:ΔΕΥΤΕΡΑ 08 & ΤΕΤΑΡΤΗ 10 & ΠΕΜΠΤΗ 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015 (17:00 - 21:00)
ΚΟΣΤΟΣ:Για τα μέλη του Epsilon Network & τους συνδρομητές του ΕΨΙΛΟΝ 7: 220.00€
Για μη-μέλη: 250.00€
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:* Ειδικές τιμές: -Για 2 συμμετέχοντες και πάνω -Για όλους τους Gold πελάτες μας
Τηλ: 211 5007000, Fax: 211 5007070
E-mail:asem@epsilontraining.gr
Θέμα | Ομιλητής | Ημερομηνία | Ώρα | |
---|---|---|---|---|
Marketing | - | 17:00 - 21:00 |