Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

  • Έναρξη
  • 07 ΙΟΥΝΙΟΥ
  • Λήξη
  • 07 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

Επωφεληθείτε της Early bird τιμής με την από νωρίς εγγραφή σας!

Πότε; ΤΡΙΤΗ 07/06/2022 (16:00-22:00) – 6 ώρες

Πού; PARTHENON HOTEL, Μακρή 6 περιοχή Ακρόπολη-Αθήνα (πολύ κοντά στο ΜΕΤΡΟ, στάση Ακρόπολης)

Δια ζώσης (με φυσική παρουσία) σεμινάριο, με Εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα – Ολιγομελές τμήμα – Εγγραφείτε άμεσα!
 
Απευθύνεται σε:

  • Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
  • Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
  • Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
  • Ελεύθερους Επαγγελματίες
  • Νομικούς και Ιατρούς
  • Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών

 
 
Σκοπός προγράμματος:
Οι έρευνες έχουν καταδείξει ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει 5 έως 10 φορές περισσότερο από την διατήρηση ενός υπάρχοντος
  • Η ύπαρξη μιας “πιστής πελατειακής βάσης” αποτελεί το Νο 1 ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης.
  • Η κατανόηση των λόγων αποχώρησης των πελατών και η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας τους, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας της πελατειακής σας βάσης.

Το 6ωρο Διαδραστικό πρόγραμμα θα καλύψει:
  • Τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για την επίλυση των παραπόνων των πελατών σας
  • Τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για τη διατήρηση των πελατών σας και
  • Τρόπους επιρροής της ψυχολογίας των πελατών σας,

μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
 
Θεματολογία Προγράμματος:
  • Ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;
  • Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.
  • Τα επίπεδα ικανοποίησης και η σημαντικότητα της διαφοροποίησής τους
  • Η θετική δυναμική των παραπόνων
  • Τι πελάτες θέλουμε;
  • Τι αντιλαμβάνονται οι άλλοι και τι εμείς;
  • Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.
  • Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;
  • Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.
  • Η αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.
  • Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
  • Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;
  • Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.
  • Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;
  • Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.
  • Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.
  • Η ανατροφοδότηση ως εργαλείο σωστής διαχείρισης των πελατών

Κλειστή ολιγομελή ομάδα για Ενεργή συμμετοχή στα παιχνίδια ρόλων του προγράμματος.
 

 
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
  • Power Point
  • Case studies
  • Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
  • Παρουσίαση και συζήτηση
  • Παιχνίδια ρόλων

Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί:
  • Εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη μορφή με σημειώσεις του Εισηγητή και
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Στο σεμινάριο, θα υπάρχει μπουφές με σνακς / καφέ / ροφήματα   

 
Περισσότερα και Εγγραφή πατήστε το link
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη

•••••
website: www.euepixeirein.gr
e-mail: [email]info@euepixeirein.gr[/email]

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ 16:00 - 22:30

Τοποθεσία

Μακρή 6, Αθηνα

Διοργανωτής

Η εταιρία μας, αυτόνομα και σε συνεργασία με αξιόπιστους και έμπειρους συνεργάτες στον τομέα των οικονομικών, φοροτεχνικών, συμβουλευτικών, management & marketing υπηρεσιών δραστηριοποιείται στο χώρο των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων με θεματολογία:Λογιστικά – ΦορολογικάΕργασιακάΧρηματοοικονομικάManagement – Διοίκηση Επιχειρήσεων & ΠροσωπικούMarketing & Social MediaΠωλήσεις & Εξυπηρέτηση-Διαχείριση Παραπόνων ΠελατώνΔημόσιες Σχέσεις & Self-developmentΕξειδικευμένα θέματα Παροχές μαςΠροτεραιότητα μας: οι ανάγκες των συμμετεχόντων μας, ανάλογα με τις εξελίξεις που επηρεάζουν τη δραστηριότητα τους.Στόχος μας: η έγκαιρη & έγκυρη ενημέρωση, η εξειδίκευση & κατάρτιση των συμμετεχόντων μας.Η ομάδα των έμπειρων & καταρτισμένων συνεργατών/εισηγητών μας & οι επίκαιρες/εξειδικευμένες θεματολογίες μας,  συμβάλλουν έτσι ώστε οι συμμετέχοντες μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για τη βελτίωση διαχείρισης & οργάνωσης, όχι μόνο σε επίπεδο εταιρίας ή δραστηριότητας αλλά και σε επίπεδο αυτοβελτίωσης.ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: για την καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων μας  και τη δυνατότητα ερωτήσεων-απαντήσεων, επεξηγήσεων και ενεργής συμμετοχής τους κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου με τη συνεργασία του εισηγητή.Επιδότηση ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%: Μέσω των σεμιναρίων μας, δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες, να επιμορφώσουν τα στελέχη τους, αξιοποιώντας την επιδότηση του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής, χωρίς επιβάρυνση της εταιρίας σας. Για σχετικές ...