ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη
Επωφεληθείτε της Early bird τιμής με την από νωρίς εγγραφή σας!
Πότε; ΤΡΙΤΗ 07/06/2022 (16:00-22:00) – 6 ώρες
Πού; PARTHENON HOTEL, Μακρή 6 περιοχή Ακρόπολη-Αθήνα (πολύ κοντά στο ΜΕΤΡΟ, στάση Ακρόπολης)
Δια ζώσης (με φυσική παρουσία) σεμινάριο, με Εισηγητή τον κ. Κωνσταντακόπουλο Ανδρέα – Ολιγομελές τμήμα – Εγγραφείτε άμεσα!
Απευθύνεται σε:
- Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
- Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
- Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
- Ελεύθερους Επαγγελματίες
- Νομικούς και Ιατρούς
- Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
Σκοπός προγράμματος:
Οι έρευνες έχουν καταδείξει ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει 5 έως 10 φορές περισσότερο από την διατήρηση ενός υπάρχοντος
- Η ύπαρξη μιας “πιστής πελατειακής βάσης” αποτελεί το Νο 1 ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης.
- Η κατανόηση των λόγων αποχώρησης των πελατών και η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας τους, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας της πελατειακής σας βάσης.
Το 6ωρο Διαδραστικό πρόγραμμα θα καλύψει:
- Τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για την επίλυση των παραπόνων των πελατών σας
- Τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για τη διατήρηση των πελατών σας και
- Τρόπους επιρροής της ψυχολογίας των πελατών σας,
μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
Θεματολογία Προγράμματος:
- Ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;
- Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.
- Τα επίπεδα ικανοποίησης και η σημαντικότητα της διαφοροποίησής τους
- Η θετική δυναμική των παραπόνων
- Τι πελάτες θέλουμε;
- Τι αντιλαμβάνονται οι άλλοι και τι εμείς;
- Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.
- Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;
- Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.
- Η αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.
- Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
- Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;
- Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.
- Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;
- Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.
- Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.
- Η ανατροφοδότηση ως εργαλείο σωστής διαχείρισης των πελατών
Κλειστή ολιγομελή ομάδα για Ενεργή συμμετοχή στα παιχνίδια ρόλων του προγράμματος.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
- Power Point
- Case studies
- Βιωματικές μέθοδοι και αυτό-αξιολόγηση
- Παρουσίαση και συζήτηση
- Παιχνίδια ρόλων
Σε κάθε συμμετέχοντα θα δοθεί:
- Εκπαιδευτικό υλικό σε έντυπη μορφή με σημειώσεις του Εισηγητή και
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Στο σεμινάριο, θα υπάρχει μπουφές με σνακς / καφέ / ροφήματα
Περισσότερα και Εγγραφή πατήστε το link
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη
•••••
website: www.euepixeirein.gr
e-mail: [email]info@euepixeirein.gr[/email]
Θέμα | Ομιλητής | Ημερομηνία | Ώρα | |
---|---|---|---|---|
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη | ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ | 16:00 - 22:30 |