Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

  • Έναρξη
  • 16 ΜΑΡΤΙΟΥ
  • Λήξη
  • 16 ΜΑΡΤΙΟΥ

Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA

Πότε; ΤΕΤΑΡΤΗ 16/03/2022 (16:00-21:00) – 5 ώρεςEuepixeirein live Webinar – ‘ζωντανή’ διαδικτυακή εκπαίδευση μέσω της εφαρμογής Zoom.
Με Εισηγητή τον κ. Καλαμαρά Νικόλαο

Απευθύνεται σε:

  • Λογιστές, Φοροτεχνικούς,
  • Προϊσταμένους & Στελέχη Επιχειρήσεων (τμημάτων Οικονομικής Διοίκησης και Λογιστηρίου),
  • και σε κάθε στέλεχος ή ιδιώτη επιθυμεί να ενημερωθεί για την εφαρμογή στην πράξη των Ηλεκτρονικών Βιβλίων ΑΑΔΕ που θα ανατρέψει την καθημερινή λειτουργία των λογιστηρίων των επιχειρήσεων

Θεματολογία Προγράμματος:
Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στα ειδικά θέματα που αφορούν στην πλατφόρμα My Data.Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά:
  • Στον τρόπο με τον οποίο θα διαβιβάζονται τα δεδομένα των βιβλίων των Ναυτιλιακών Εταιρειών του Ν. 89/67 καθώς και των Νομικών Προσώπων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με παραδείγματα και εφαρμογές.
  • Στην ανάλυση του συνοπτικού βιβλίου της πλατφόρμας. Ποιες πληροφορίες θα επεξεργάζεται η ΑΑΔΕ και η σύγκριση με τις υποβαλλόμενες φορολογικές δηλώσεις.
  • Στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της νέας «τιμολογιέρας» της ΑΑΔΕ.
  • Σε όλες τις περιπτώσεις που ο λήπτης διαβιβάζει με παραδείγματα και εφαρμογές.
  • Στη διασύνδεση της εμπορικής διαχείρισης με τους Φορολογικούς Ηλεκτρονικούς μηχανισμούς και την αποστολή των δεδομένων στην πλατφόρμα της My Data.
  • Στον τρόπο διαβίβασης των Αποδείξεων Λιανικών Συναλλαγών μετά τις αλλαγές του ΦΠΑ στις πωλήσεις από απόσταση (OSS).
  • Σε όλες τις πράξεις που απαλλάσσονται από το ΦΠΑ και τη χρήση των αντίστοιχων κωδικών της πλατφόρμας που παραπέμπουν σε άρθρα απαλλαγής του ΦΠΑ (Ν 2859/00).
    • Αναφορά όλων των κωδικών απαλλαγής εξαίρεσης ΦΠΑ στην πλατφόρμα της MyData με παραδείγματα και εφαρμογές.
  • Στην ανάλυση όλων των περιπτώσεων της ακύρωσης των παραστατικών (Cancel Invoice) καθώς και στις διορθώσεις χαρακτηρισμού και επανυποβολής των παραστατικών.
  • Στην χαρτογράφηση (Mapping) και μετασχηματισμό των λογιστικών εγγραφών στην πλατφόρμα της My Data.
  • Στον τρόπο διαβίβασης των εισαγωγών (φάκελοι εισαγωγής) και των χρηματοδοτικών μισθώσεων.
  • Στον τρόπο διαβίβασης των παραστατικών από τις Ασφαλιστικές εταιρείες, τα γραφείο Γενικού Τουρισμού και τα Ελαιοτριβεία.
  • Στη διασφάλιση του φορολογικού αποτελέσματος και στην πλατφόρμα της My Data. Τι ενέργειες πρέπει να γίνουν με παραδείγματα και εφαρμογές.
  • Στο ρόλο των λοιπών πληροφοριακών στοιχείων εσόδων και εξόδων για την επίτευξη της συμφωνίας των βιβλίων των επιχειρήσεων και της πλατφόρμας. Ανάλυση περιπτώσεων.
  • Στο χρονοδιάγραμμα της τήρησης των ηλεκτρονικών βιβλίων μετά τις τελευταίες αλλαγές (Α1156/2021)

Επίλυση Ερωτημάτων:Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα. – Παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων!• Εισηγητής: κ. Καλαμαράς Νικόλαος,
Λογιστής, Φοροτεχνικός, Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου και Σύμβουλος επιχειρήσεων σε λογιστικά, φορολογικά & εξειδικευμένα θέματα. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΚΕΠΙΣ με πολυετή διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
  • Power Point
  • Παραδείγματα


Περισσότερα και Εγγραφή στο link 
Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 – 6147341
Email: info@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
Webinar – Ειδικά θέματα τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων – πλατφόρμα MyDATA ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ 16:00 - 21:00

Τοποθεσία

Διαδικτυακό σεμινάριο

Διοργανωτής

Η εταιρία μας, αυτόνομα και σε συνεργασία με αξιόπιστους και έμπειρους συνεργάτες στον τομέα των οικονομικών, φοροτεχνικών, συμβουλευτικών, management & marketing υπηρεσιών δραστηριοποιείται στο χώρο των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων με θεματολογία:Λογιστικά – ΦορολογικάΕργασιακάΧρηματοοικονομικάManagement – Διοίκηση Επιχειρήσεων & ΠροσωπικούMarketing & Social MediaΠωλήσεις & Εξυπηρέτηση-Διαχείριση Παραπόνων ΠελατώνΔημόσιες Σχέσεις & Self-developmentΕξειδικευμένα θέματα Παροχές μαςΠροτεραιότητα μας: οι ανάγκες των συμμετεχόντων μας, ανάλογα με τις εξελίξεις που επηρεάζουν τη δραστηριότητα τους.Στόχος μας: η έγκαιρη & έγκυρη ενημέρωση, η εξειδίκευση & κατάρτιση των συμμετεχόντων μας.Η ομάδα των έμπειρων & καταρτισμένων συνεργατών/εισηγητών μας & οι επίκαιρες/εξειδικευμένες θεματολογίες μας,  συμβάλλουν έτσι ώστε οι συμμετέχοντες μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για τη βελτίωση διαχείρισης & οργάνωσης, όχι μόνο σε επίπεδο εταιρίας ή δραστηριότητας αλλά και σε επίπεδο αυτοβελτίωσης.ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: για την καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων μας  και τη δυνατότητα ερωτήσεων-απαντήσεων, επεξηγήσεων και ενεργής συμμετοχής τους κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου με τη συνεργασία του εισηγητή.Επιδότηση ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%: Μέσω των σεμιναρίων μας, δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες, να επιμορφώσουν τα στελέχη τους, αξιοποιώντας την επιδότηση του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής, χωρίς επιβάρυνση της εταιρίας σας. Για σχετικές ...