Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

  • Έναρξη
  • 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
  • Λήξη
  • 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Πρακτικά Θέματα για επιχειρήσεις με Απλογραφικά Βιβλία

Που απευθύνεται το πρόγραμμα:
•             Λογιστές και Φοροτεχνικούς ιδιοκτήτες Λογιστικών γραφείων και
•             Στελέχη (Βοηθούς λογιστές) λογιστηρίων επιχειρήσεων και λογιστικών γραφείων
Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων
 
• Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής: ΠΕΜΠΤΗ 21/09/2017 (17:00-22:00) – Διάρκεια 5 ώρες
• Τόπος διεξαγωγής: Αθήνα (εξυπηρετεί στάση Μετρό)
 
• Σκοπός προγράμματος:
Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στον ορθό τρόπο τήρησης των Βιβλίων Εσόδων – Εξόδων (Απλογραφικά) - με παραδείγματα για την κατανόηση των θεμάτων.
 
• Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία του εισηγητή μας κ. Καλαμαρά Νικόλαου, η εταιρία μας προσφέρει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες της (Στελέχη επιχειρήσεων ή Λογιστικά Γραφεία) να ενημερωθούν για την ορθή τήρηση των Απλογραφικών βιβλίων των επιχειρήσεων.
 
Εισηγητής: κ. Καλαμαράς Νικόλαος,
Λογιστής, Φοροτεχνικός,  Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου και Σύμβουλος επιχειρήσεων σε λογιστικά, φορολογικά & εξειδικευμένα θέματα. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΚΕΠΙΣ με πολυετή διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων.
 
 
Θεματολογία Προγράμματος:
 
Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθούν θέματα όπως :
1)            Πως καταχωρούνται στο βιβλίο εσόδων-εξόδων διάφορες δαπάνες για τις οποίες έχουν εκδοθεί αποδείξεις λιανικών συναλλαγών και λοιπές περιπτώσεις.
2)            Πως καταχωρούνται οι αποδείξεις από ΦΤΜ που εκδίδει η επιχείρηση.
3)            Πως καταχωρούνται λογαριασμοί όπως ΔΕΗ, Ασφάλιστρα που αφορούν προγενέστερες ή και μεταγενέστερες περιόδους.
4)            Τι πρέπει να τηρείται όταν η επιχείρηση διαθέτει πάγια στοιχεία ή μισθωμένα με χρηματοδοτική ή χρηματοοικονομική μίσθωση.
5)            Πως εμφανίζεται ο ΦΠΑ των εσόδων αλλά και των αγορών και των δαπανών.
Σύνταξη Χρηματοοικονομικών καταστάσεων
6)            Πως συντάσσονται οι χρηματοοικονομικές καταστάσεις σύμφωνα με τα Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα με Παραδείγματα και Εφαρμογές.
7)            Πως θα διαμορφωθεί η φορολογική και πως η ασφαλιστική βάση από το έτος 2018.
Φορολογική και Λογιστική βάση
8)            Σε ποιες περιπτώσεις συμπληρώνεται ο πίνακας Κ του έντυπου  Ε3 όταν τα βιβλία είναι απλογραφικά.
9)            Πως τηρούνται τα αρχεία των αποθεμάτων όταν η επιχείρηση υποχρεούται σε σύνταξη απογραφής.
 
Επίλυση Ερωτημάτων:
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα = Κλειστή ολιγομελή ομάδα
• Παραδείγματα και Εφαρμογές για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων!
 
 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ:
ΠΡΑΚΤΙΚΑ Θέματα για επιχειρήσεις με ΑΠΛΟΓΡΑΦΙΚΑ Βιβλία 
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341
Fax: 211-4110533 
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
Πρακτικά Θέματα για επιχειρήσεις με Απλογραφικά Βιβλία ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ 17:00 - 22:00

Διοργανωτής

Η εταιρία μας, αυτόνομα και σε συνεργασία με αξιόπιστους και έμπειρους συνεργάτες στον τομέα των οικονομικών, φοροτεχνικών, συμβουλευτικών, management & marketing υπηρεσιών δραστηριοποιείται στο χώρο των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων με θεματολογία:Λογιστικά – ΦορολογικάΕργασιακάΧρηματοοικονομικάManagement – Διοίκηση Επιχειρήσεων & ΠροσωπικούMarketing & Social MediaΠωλήσεις & Εξυπηρέτηση-Διαχείριση Παραπόνων ΠελατώνΔημόσιες Σχέσεις & Self-developmentΕξειδικευμένα θέματα Παροχές μαςΠροτεραιότητα μας: οι ανάγκες των συμμετεχόντων μας, ανάλογα με τις εξελίξεις που επηρεάζουν τη δραστηριότητα τους.Στόχος μας: η έγκαιρη & έγκυρη ενημέρωση, η εξειδίκευση & κατάρτιση των συμμετεχόντων μας.Η ομάδα των έμπειρων & καταρτισμένων συνεργατών/εισηγητών μας & οι επίκαιρες/εξειδικευμένες θεματολογίες μας,  συμβάλλουν έτσι ώστε οι συμμετέχοντες μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για τη βελτίωση διαχείρισης & οργάνωσης, όχι μόνο σε επίπεδο εταιρίας ή δραστηριότητας αλλά και σε επίπεδο αυτοβελτίωσης.ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: για την καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων μας  και τη δυνατότητα ερωτήσεων-απαντήσεων, επεξηγήσεων και ενεργής συμμετοχής τους κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου με τη συνεργασία του εισηγητή.Επιδότηση ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%: Μέσω των σεμιναρίων μας, δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες, να επιμορφώσουν τα στελέχη τους, αξιοποιώντας την επιδότηση του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής, χωρίς επιβάρυνση της εταιρίας σας. Για σχετικές ...