Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη
• Που απευθύνεται το πρόγραμμα:
• Υπεύθυνους και Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων
• Στελέχη Τμημάτων marketing & εξυπηρέτησης πελατών
• Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων
• Ελεύθερους Επαγγελματίες
• Νομικούς και Ιατρούς
• Υποψήφιους νέους επιχειρηματίες στον τομέα της παροχής υπηρεσιών
• Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής: ΠΕΜΠΤΗ 28/09/2017 (15:30-21:30) – Διάρκεια 6 ώρες
• Τόπος διεξαγωγής: Αθήνα (εξυπηρετεί στάση Μετρό)
• Σκοπός προγράμματος:
Οι έρευνες έχουν καταδείξει ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει 5 έως 10 φορές περισσότερο από την διατήρηση ενός υπάρχοντος
Η ύπαρξη μιας "πιστής πελατειακής βάσης" αποτελεί το Νο 1 ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης.
Η κατανόηση των λόγων αποχώρησης των πελατών και η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας τους, αποτελεί παράγοντα επιτυχίας της πελατειακής σας βάσης.
Το Διαδραστικό αυτό πρόγραμμα θα καλύψει
• τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για την επίλυση των παραπόνων των πελατών σας
• τρόπους ανάπτυξης στρατηγικής για τη διατήρηση των πελατών σας και
• τρόπους επιρροής της ψυχολογίας των πελατών σας,
μέσω βιωματικών ασκήσεων εστιασμένων στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων
• Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία του εισηγητή μας κ. Κωνσταντακόπουλου Ανδρέα, η εταιρία μας προσφέρει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες της (στελέχη ή Ελληνικές επιχειρήσεις) να βελτιώσουν τις ικανότητες διαχείρισης παραπόνων και ψυχολογίας των πελατών τους στην καθημερινότητα τους.
• Εισηγητής: κ. Κωνσταντακόπουλος Ανδρέας,
Πρόεδρος Δ.Σ. Ένωσης Διαπραγματευτών Ελλάδος.
Eισηγητής - Εκπαιδευτής σε φορείς και επιχειρήσεις του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εισηγητής στο πρόγραμμα κατάρτισης "Diploma In Negotiation" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και εκπαιδευτής στο Κέντρο Μελετών Ασφάλειας (ΚΕ.ΜΕ.Α).
Με εξειδίκευση στο αντικείμενο “Διαπραγματεύσεις Κρίσεων”, έχει εκπαιδευθεί από τη New Scotland Yard και το FBI και έχει παρακολουθήσει με επιτυχία δύο προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου της Ιατρικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στην “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας” και στην “Ανάπτυξη Ψυχοκοινωνικών Δεξιοτήτων” και είναι απόφοιτος της Σχολής Εθνικής Άμυνας στις Στρατηγικές και Αμυντικές Σπουδές.
• Θεματολογία Προγράμματος:
• Ποιοι λόγοι κάνουν τους ανθρώπους να παραπονούνται;
• Τι καταλαβαίνουν οι άλλοι και τι καταλαβαίνουμε εμείς;
• Τι νοιώθουν οι άλλοι και τι νοιώθουμε εμείς;
• Ο τρόπος σκέψης και ο επηρεασμός της ψυχολογίας μας – Ο αέναος κύκλος.
• Η ικανοποίηση των αναγκών και ο Abraham Maslow.
• Ποιος ο ρόλος της επικοινωνίας στη διαχείριση των παραπόνων και της ψυχολογίας του “πελάτη”;
• Τα δομικά στοιχεία της επικοινωνίας.
• Αποτελεσματική επικοινωνία και οι αρχές που την διέπουν.
• Τι εμποδίζει την επικοινωνία;
• Επικοινωνείς ως “τσακάλι” ή ως “καμηλοπάρδαλη”; Ποιες οι συνέπειες;
• Έχουμε τη ικανότητα να “ακούμε” τους ανθρώπους και να αποκωδικοποιούμε το μήνυμά τους; Η δεξιότητα της ενεργούς ακρόασης.
• Τι μας εμποδίζει να ακούμε αποτελεσματικά;
• Στρατηγικές για βελτίωση της ικανότητας ακρόασης.
• Τεχνικές για να ακούμε αποτελεσματικά.
Κλειστή ολιγομελή ομάδα για Ενεργή συμμετοχή στα παιχνίδια ρόλων του προγράμματος.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ:
Διαχείριση ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ και Ψυχολογίας ΠΕΛΑΤΗ
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341
Fax: 211-4110533
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr
Θέμα | Ομιλητής | Ημερομηνία | Ώρα | |
---|---|---|---|---|
Διαχείριση Παραπόνων και Ψυχολογίας Πελάτη | ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ | 15:30 - 21:30 |