Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

  • Έναρξη
  • 07 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
  • Λήξη
  • 08 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Αποτελεσματική Οργάνωση και Λειτουργία Γραμματείας Διοίκησης

Εισηγητής:  Dr Ακρίβος Χριστόδουλος
PhD in Business Administration - Διδάσκων Πανεπιστημίου Αθηνών – Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Μanagement & Marketing.
 
Ημερομηνίες & ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:  
• ΤΕΤΑΡΤΗ 07/12/2016 (15:00-22:00) και
​• ΠΕΜΠΤΗ 08/12/2016 (15:00-22:00)

Διάρκεια 2 ημέρες x 7 ώρες /ανά ημέρα = Συνολικά 14 ώρες
 
Απευθύνεται σε:  
·         Στελέχη επιχειρήσεων,
·         Ιδιαίτερες γραμματείς επιχειρήσεων
·         Διοικητικούς υπαλλήλους
·         Συμβούλους επιχειρήσεων
·         Προϊσταμένους και Υπαλλήλους όλων των τμημάτων μιας επιχείρησης
 
Σκοπός Προγράμματος:   Μέσω του προγράμματος θα:

  • Αντιληφθείτε συνολικά τις υποχρεώσεις και τις προδιαγραφές της θέσης εργασίας ως γραμματεία διοίκησης.
  • Κατανοήσετε την αξία και τις θετικές επιπτώσεις της οργάνωσης ενός γραφείου.
  • Συμβάλλετε στην αύξηση της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας μιας επιχείρησης συνολικά


Οφέλη Σεμιναρίου:  Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είστε σε θέση να:
  • Αντιλαμβάνεστε το σύνολο των διοικητικών αναγκών ενός γραφείου
  • Εκτελείτε με ασφάλεια τις εργασίες διοικητικής υποστήριξης
  • Γνωρίζετε τον ρόλο των μηχανών γραφείου και των αρχών χρήσης των εφαρμογών πληροφορικής ενός γραφείου
  • Μετράτε την αποδοτικότητα της λειτουργίας ενός γραφείου
  • Διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τον χρόνο ως υπάλληλοι γραφείου
  • Διοικείτε τις σχέσεις της επιχείρησης με το εξωτερικό της περιβάλλον
  • Γνωρίζετε όλα τα θέματα σχετικά με την εργονομία και την υγεία των εργασιών ενός γραφείου
  • Διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τις κρίσεις και τις συγκρούσεις στον χώρο εργασίας
  • Διοικείτε αποδοτικά τις συσκέψεις μιας επιχείρησης
  • Αρχειοθετείτε την αλληλογραφία και τα έντυπα ενός γραφείο με τη χρήση διαφόρων συστημάτων
  • Επικοινωνείτε αποτελεσματικά με το σύνολο του προσωπικού μιας επιχείρησης

 Θεματικές ενότητες Προγράμματος:  
  • Εισαγωγή στο σύγχρονο management
  • Η παραγωγικότητα ως δείκτης μέτρησης της λειτουργίας των επιχειρήσεων
  • Οργανισμός και μορφές οργάνωσης των επιχειρήσεων
  • Ο ρόλος του γραφείου στον χώρο των επιχειρήσεων
  • Εγκατάσταση του γραφείου και οργάνωση των χώρων
  • Το περιβάλλον του γραφείου
  • Καταγραφή εργασιών γραφείου
  • Οργάνωση της εργασίας στο γραφείο και τεχνικές αρχειοθέτησης
  • Μέτρηση των αποδόσεων και έλεγχος των χρόνων
  • Συστήματα διαχειρίσεως των εντύπων
  • Διακίνηση μορφών αλληλογραφίας στο χώρο των γραφείων
  • Προσωπικό των γραφείων
  • Εργονομία και υγιεινή γραφείου
  • Συμβουλές ορθής χρήσης word, excel, power point
  • Διαχείριση χρόνου
  • Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις
  • Διοίκηση συγκρούσεων και κρίσεων
  • To management των συσκέψεων
  • Οργάνωση υπηρεσιακών ταξιδιών και events

 Μεθοδολογία και Εκπαιδευτικά Μέσα
  • Power Point
  • Case studies
  • Εφαρμογές ειδικών θεμάτων γραμματείας διοίκησης
  • Παρουσίαση και συζήτηση

 
Δείτε αναλυτικά εδώ….
 
Παροχές & Πληροφορίες σεμιναρίουΣτους συμμετέχοντες θα δοθεί:
  • Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή βιβλίου με σημειώσεις του Εισηγητή και
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης.

 
Ημερομηνίες & Ώρες  Σεμιναρίου:
​• ΤΕΤΑΡΤΗ 07/12/2016 (15:00-22:00) και 
​• ΠΕΜΠΤΗ 08/12/2016 (15:00-22:00)​

Διάρκεια 2 ημέρες x 7 ώρες /ανά ημέρα = Συνολικά 14 ώρες  

Τόπος διεξαγωγής:
Acropolis Hill Hotel, Μουσών 7, Φιλοπάππου – Αθήνα (κοντά σε Μετρό – στάση ΦΙΞ)

Coffee break: Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου παρέχεται coffee break & light snack 

Ευεπιχειρείν παροχή: στις 2 Συμμετοχές + 3η Δωρεάν

ΟΛΙΓΟΜΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ για καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων και κάλυψη ερωτημάτων τους!
Απαραίτητη έγκαιρη κράτηση θέσης/συμπλήρωση αίτησης συμμετοχής Online 

Early bird offer-Ειδική τιμή με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής – κράτηση θέσης & κατάθεση 
ΑΝΕΡΓΟΙ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Ειδική τιμή συμμετοχής

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%
Ληκτική ημέρα υποβολής μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24% έως τις 30/11/2016
Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής για λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση
Ακολουθήστε το link εδώ για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επιδότηση προγραμμάτων μέσω ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%  

Πληροφορίες – Εγγραφές:
Υπεύθυνη επικοινωνίας: Χρύσα Σωτηράκη
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341, Fax: 211-4110533 
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
Αποτελεσματική Οργάνωση και Λειτουργία Γραμματείας Διοίκησης ΑΚΡΙΒΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ 15:00 - 22:00

Διοργανωτής

Η εταιρία μας, αυτόνομα και σε συνεργασία με αξιόπιστους και έμπειρους συνεργάτες στον τομέα των οικονομικών, φοροτεχνικών, συμβουλευτικών, management & marketing υπηρεσιών δραστηριοποιείται στο χώρο των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων με θεματολογία:Λογιστικά – ΦορολογικάΕργασιακάΧρηματοοικονομικάManagement – Διοίκηση Επιχειρήσεων & ΠροσωπικούMarketing & Social MediaΠωλήσεις & Εξυπηρέτηση-Διαχείριση Παραπόνων ΠελατώνΔημόσιες Σχέσεις & Self-developmentΕξειδικευμένα θέματα Παροχές μαςΠροτεραιότητα μας: οι ανάγκες των συμμετεχόντων μας, ανάλογα με τις εξελίξεις που επηρεάζουν τη δραστηριότητα τους.Στόχος μας: η έγκαιρη & έγκυρη ενημέρωση, η εξειδίκευση & κατάρτιση των συμμετεχόντων μας.Η ομάδα των έμπειρων & καταρτισμένων συνεργατών/εισηγητών μας & οι επίκαιρες/εξειδικευμένες θεματολογίες μας,  συμβάλλουν έτσι ώστε οι συμμετέχοντες μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για τη βελτίωση διαχείρισης & οργάνωσης, όχι μόνο σε επίπεδο εταιρίας ή δραστηριότητας αλλά και σε επίπεδο αυτοβελτίωσης.ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: για την καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων μας  και τη δυνατότητα ερωτήσεων-απαντήσεων, επεξηγήσεων και ενεργής συμμετοχής τους κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου με τη συνεργασία του εισηγητή.Επιδότηση ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%: Μέσω των σεμιναρίων μας, δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες, να επιμορφώσουν τα στελέχη τους, αξιοποιώντας την επιδότηση του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής, χωρίς επιβάρυνση της εταιρίας σας. Για σχετικές ...