Ινστιτούτο Αισθητικής
Σχετικά με τα ινστιτούτα αισθητικής και προς αποφυγή παρεξηγήσεων σε ενδεχόμενο φορολογικό έλεγχο θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής:
Τα ραντεβού κλείνονται τηλεφωνικά ή επι τόπου με την επίσκεψη του πελάτη και ανοίγεται στο σύστημα η καρτέλλα με όλα τα στοιχεία
και τις θεραπείες που θα γίνουν. Ο πελάτης προπληρώνει και εκδίδεται η σχετική απόδειξη.
1. Σε πολλές περιπτώσεις οι θεραπείες γίνονται σε πάνω από μία επισκέψεις και τι γίνεται στην περίπτωση που γίνει έλεγχος
σε ημέρα θεραπείας που γίνεται μετά την έκδοση της απόδειξης?
2. Σε πολλές περιπτώσεις δεχόμαστε υποψήφιους πελάτες για ενημέρωση.Τι γίνεται σε περίπτωση ελέγχου?Πρέπει να εκδίδουμε μηδενικές
αποδείξεις?
3. Με το δεδομένο της μη ύπαρξης του βιβλίου πελατών που υπήρχε παλαιότερα ποιός θα ήταν ο ενδεδειγμένος τρόπος διαχείρησης των πελατών
έτσι ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα και αμφισβητήσεις σε έναν ενδεχόμενο φορολογικό έλεγχο?