Αυτοτιμολόγηση από πελάτη για προωθητική ενέργεια
Στα πλαίσια μιας εκδήλωσης μας (η δραστηριότητα μας είναι ξενοδοχείο) περιλάβαμε μια προωθητική ενέργεια - διαφημιστική υπηρεσία για εταιρεία ζυθοποιίας η οποία με την σειρά της εξέδωσε Αυτοτιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών .
Πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να εκδώσουμε και εμείς παραστατικό για την ίδια πράξη.
Το ερώτημα μας έχει να κάνει με το αν θα καταχωρήσουμε το παραστατικό αυτοτιμολόγησης στα έσοδα σαν πελάτη ή αρνητικά στα έξοδα μας ως προμηθευτή .
Επίσης πρέπει να απεικονιστεί το παραστατικό στην ΜΥΦ πελατών ή προμηθευτών ;