Τήρηση βιβλίου Εσόδων-Εξόδων σε μη έντυπη μορφή από 1/1/2013
Σύμφωνα με τον ΚΦΑΣ, από 1/1/2013 δεν υπάρχει πλέον υποχρέωση τήρησης της Μηνιαίας Κατάστασης Βιβλίου Εσόδων-Εξόδων. Σε πρόσφατο επιτόπιο έλεγχο του ΣΔΟΕ ζήτησαν να δουν το βιβλίο εσόδων-εξόφων σε έντυπη μορφή. Δεδομένου ότι το βιβλίο τηρείται μηχανογραφικά, τα δεδομενα βρίσκονται αποθηκευμένα σε ηλεκτρονική μορφή στο λογιστήριο της επιχείρησης που είναι σε άλλο χώρο. Θα πρέπει να τηρείται το βιβλίο και σε έντυπη μορφή; Ποια θα μπορούσε να είναι η διαδικασία ώστε να υπάρχει το βιβλίο στην επιχείρηση σε ηλεκτρονική μορφή; Πχ ο λογιστής να στέλνει τα δεδομένα μέσω email ή σε δισκέττα ανά τρίμηνο.