Δελτιο Αποστολής -Τιμολόγιο
Σε αγορά που έγινε εντός καταστήματος γνωστής αλυσίδας για αγορά προίοντος αξίας 200€ κόπηκε μηχανογραφημένο δελτιο αποστολής - τιμολόγιο στις 14.7.2012.Η αγορά εγινε με μετρητά.Ο Αγοραστής επισκέφθηκε την επιχείρηση ξανά και ζήτησε να ακυρωθεί το τιμολογιο και να εκδοθεί νέο μέ χρέωση πιστωτικής κάρτας.Η επιχείρηση αρνήθηκε προφασιζόμενη ότι αποτελεί φορολογική παράβαση.Ερωτάται :Επιτρέπεται η ακύρωση ενός τέτοιου τιμολογίου; Αν ναι σε πόσες μέρες μπορεί να γίνει η ακύρωση ; Αποτελεί η επιθυμία χρέωσης της πιστωτικής κάρτας (και επιστροφής των χρημάτων) λόγος ακύρωσης του τιμολογίου;
ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.