Πως προσθέτω νέα επαφή;
Προσθέστε μια νέα επαφή ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
1. Πατήστε στην επιλογή Επαφές από το μενού αριστερά.
2. Πατήστε τον πράσινο σύνδεσμο με τίτλο + νέα επαφή το οποίο εμφανίζεται στη σελίδα που άνοιξε.
3. Στη συνέχεια θα σας ανοίξει η σχετική φόρμα για να προσθέσετε μια νέα επαφή:
Το απαραίτητα πεδία έχουν κόκκινο περίγραμμα ενώ τα υπόλοιπα είναι προαιρετικά. Δηλαδή δεν απαιτείται να συμπληρώσετε κάτι για να δημιουργήσετε / προσθέσετε μια νέα επαφή.
Η σελίδα του νέου πελάτη έχει αρκετές επιλογές ομαδοποιημένες σε διαφορετικά Tabs ώστε να γίνεται εύκολη η πρόσβαση σε αυτές.
Τα διαθέσιμα Tabs είναι:
1. Πληροφορίες
Το tab των πληροφοριών περιλαμβάνει τα βασικά στοιχεία του πελάτη σας όπως:
1.1. Όνομα (Υποχρεωτικό πεδίο)
Κάθε επαφή έχει ένα συγκεντρωτικό όνομα, το οποίο μπορεί να είναι διαφορετικό από το πραγματικό Ονοματεπώνυμο του ανθρώπου, και γι'αυτό το λόγο διακρίνεται και σε άλλα πεδία.
1.2. Όνομα / Επίθετο
1.3. Πελάτης
Μπορείτε να συνδέσετε μια επαφή με ένα πελάτη. Με τον τρόπο αυτό όλα τα αιτήματα που έχουν δημιουργηθεί από την Επαφή αυτή αυτομάτως συνδέονται και συγκεντρωτικά με τον Πελάτη. Ένας πελάτης μπορεί να έχει πολλές επαφές, γιατί πολλές φορές μπορεί να συναλλασσόμαστε με περισσότερους από έναν ανθρώπους σε ένα πελάτη (μέσω e-mail, τηλεφώνων κλπ) και θέλουμε να τους έχουμε διακριτά στο σύστημα.
2. Διευθύνσεις
Στο tab των διευθύνσεων μπορείτε να προσθέσετε τις φυσικές διευθύνσεις της επαφής σας.
3. Emails
Στο tab των emails μπορείτε να προσθέσετε τις email διευθύνσεις επικοινωνίας που έχετε για την επαφή σας.
4. Τηλέφωνα επικοινωνίας
Στο tab των τηλεφώνων επικοινωνίας μπορείτε να προσθέσετε τα τηλέφωνα επικοινωνίας που έχετε για την επαφή σας.
Στο tab των διευθύνσεων internet μπορείτε να προσθέσετε τις διευθύνσεις internet (Website, Facebook, Twitter κλπ) που έχετε για την επαφή σας.